Filmové studio uvede celkem jedenáct filmů a sérií kolem Star Wars. V době pandemie vyrostla streamovací platforma Disney+ už na 87 milionu předplatitelů. Od března by mělo dojít…
Velmi pestrobarevná kolekce Gucci a North Face vznikla po měsících spolupráce a značky v nich odkazují na svou historii i udržitelný odkaz. Spolupráce značek provází…
Společnost BigBoard, provozovatel venkovní reklamy, spustila na konci roku 2020 masivní billboardovou kampaň pro Armádu České republiky. Ta má upozorňovat na to, že tyto ozbrojené síly jsou schopny…
Česká módní značka Bohempia, která působí na poli udržitelné módy, expanduje na zahraniční trhy. Letos spustila vlastní e-shopy v USA a Japonsku, kde na jaře otevře i obchod. Půjde tak…
Koncem roku vznikla limitovaná edice hodinek Prim Popular, která spojuje dvě tradiční československé značky – společnosti Eton hodinářská, výrobce českých hodinek Prim, a automobilku Škoda. Edice vznikla…
Aktuální svět definuje nestálost a proměnlivost, odráží se na rozhodování spotřebitelů a stávají se součástí jakýchkoli lidských procesů. Nikdo z obchodu či marketingu by si před rokem nebyl…
Projekt elektronické komunikace s vládou eGovernment je už nějaký čas v běhu, nicméně zatím jej většina občanů nevyužívá. Potvrzují to i loňské závěry Nejvyššího kontrolního úřadu (NKÚ). Se spuštěním…
České e-shopy zaznamenaly za loňský rok až o třetinu vyšší obraty než v roce 2019. Zákazníci v internetových obchodech nakoupili za 217 miliard korun. Mezi nejprodávanější kategorie zboží patřila…
Na internetové tržiště Mall Partner vstupuje britská značka Marks & Spencer se svým oblečením. Partnerský program Mall se rozroste i o značky zastoupené firmou Sunice: Uder Armour, Gap, Sam 73, 4F,…
Obor zaznamenal urychlení digitální transformace, posun k digitálnímu a obsahovému marketingu i zavádění nových nástrojů, větší důležitost, autenticity, empatie i transparentnosti. Ukazuje to…
Nová kampaň značky Garden Gourmet vyzdvihuje chuť produktů a jejich nízkou uhlíkovou stopu. K vidění bude v televizi, na YouTube, ve formě on-line bannerů, i na všech sociálních…
Fio banka se začátkem nového roku pokračuje ve své reklamní kampani, v níž představuje dobré zvyky ze zvířecí říše, která staví vedle dobrých zvyků v bankovním světě. V nových spotech Fio banky, které se…