Wrigley řídí reklamu z Prahy

Jedna z pěti evropských marketingových centrál Wrigley sídlí v Praze. Odsud se také koordinuje reklama pro 12 zemí střední a východní Evropy. V agentuře Mark/BBDO má tohoto klienta na starosti brand directorka Zdenka Nováková. n Jindřich Jirásek Jaké je rozdělení pravomocí mezi jednotlivá…

STOJÍ, ČI NESTOJÍ ty peníze za to?

„Ty peníze za to nestojí,“ pravil na stránkách časopisu Marketing & Media Ctirad Kaftan. „Ty peníze za to stojí,“ oponoval tamtéž Jiří Mikeš. Jak je to tedy? Zatím nevím. Každopádně to stojí za pozornost. Přípravou strategie kampaně, která poběží před referendem o vstupu do EU, byla pověřena…

Kampaň na C3 má oživit image Citroe¨nu

n Jindřich Jirásek Kachny jako symbolický odkaz na slavný model 2CV propagují nový model Citroe¨n C3. Citroe¨nu se po hubených letech začalo v poslední době dařit. Zatímco v 90. letech mohla automobilka nabízet prakticky jen konzervativní a designově zastaralé modely…

Umyjte si ruce, já živím osm krků

Reklamou většina umělců opovrhuje, FAMU ji zavrhuje, kdekdo ji režíruje a každý jí rozumí. Reklama je chleba o dvou kůrkách, kterému málokterý režisér odolá. n Zuzana Janovská Kolikrát se už v tisku objevily povzdechy českých filmových režisérů nad nedostatkem financí…

Jaká je finská reklama?

itrubka. Pošta už není, co bývala. Jednoduchý nápad, srozumitelné poselství. Vtipně zkombinované příklady moderní technologie s tradičními symboly pošty realizovala pro Finskou poštu agentura TBWA/PHS Helsinki. O Vánocích zvolněte. Těžítka, ve kterých po zatřepání sněží, jsou oblíbenou vánoční…

Kdo: Coca-Cola Beverages ČR

Co: akce Coca-Cola Music Plus: využití trendu SMS soutěží, celkový motiv a způsob komunikace pomocí SMS a internetu dobře odpovídá cílové skupině Minus: soutěž o balíček 50 CD je demotivující pro běžného spotřebitele Coca-Cola připravila spolu s internetovým obchodem i90.cz (bývalé…

Sójové mléko

Sójové nápoje Provamel jsou jako jediné na českém trhu vyráběny z celých sójových bobů a na rozdíl od běžně prodávané produkce v nich jsou veškeré pozitivní látky sójových bobů, navíc v BIO kvalitě. Svojí specifickou výrobní technologií se cena produktu posouvá spíše…

Outplacement a role poradenské firmy

Metoda, která za vás práci nenajde. Může však velmi zmírnit napětí mezi zaměstnavatelem a odcházejícím zaměstnancem. Co by takovému programu nemělo chybět? n Eva Špačková Vrámci outplacementu pro jednotlivce se propouštěný dozví nejen aktuální informace o trhu práce včetně legislativních aspektů…

Boj na ostří žiletky

Většina mužů upřednostňuje v holení stále mokrý způsob před suchým Farmaceutická společnost Pfizer minulý týden prodala za bezmála miliardu dolarů světovou dvojku v mokrém holení Schick–Wilkinson Sword výrobci baterií, firmě Energizer Holdings. n Bohuslav Bohuněk Těžko v tuto chvíli hodnotit…

Budoucnost je v suchu

Loňské mistrovství světa ve fotbale bylo klasickou ukázkou střetu dvou globálních značek: Zmatený spotřebitel si nebyl jist, zda si má pořídit holicí strojek Braun, nebo Philips. n Bohuslav Bohuněk Je sice fakt, že sponzorství ze strany značky Braun se vázalo k malým domácím spotřebičům, zatímco…

„Private labels“ v ČR v roce 2002

Úroveň informovanosti českých spotřebitelů o existenci výrobků s maloobchodní značkou (private labels) v obchodní síti se ve srovnání s rokem 2001 zvýšila. Zároveň byl zaznamenán jistý pozitivní posun v postojích českých spotřebitelů k výrobkům privátních maloobchodních značek,…