INSPIRACE

Kdo: ING Co: Kampaň Hraju s ING Plus: netradiční mechanismus hry, využití fotbalového partnerství, atraktivní cena i forma jejího získání, věrohodnost, dlouhodobost, možnost získat vstupenku na fotbal Minus: vázání výhry měsíce na rychlost odpovědi, primární zacílení na fotbalové fandy ING…

V Německu rozdávali místo vavřínů hřebíky

U našich sousedů se už po devětatřicáté rozdávaly ceny za kreativitu. Ti nejlepší si domů odnášeli zlaté, stříbrné a bronzové Nagely (hřebíky). Podle vyjádření poroty byl letošní německý průměr nadprůměrný. n zuj Chutná společnost. Zlato v kategorii plakátů získala za neobvyklý hamburger pro klienta…

Nasycený trh? Ale kdeže…

Přes prognózy analytiků věštící konec expanze maloobchodních řetězců, došlo minulý týden v jediný den k otevření tří řetězcových prodejen a rozhodně se nejedná o poslední akci v tomto roce. n Bohuslav Bohuněk Ahold, BauMax, McDonald’s. Přestože každá z firem podniká…

Image, nejcennější bohatství

Dnešní doba přináší firmám nové příležitosti i hrozby. Jednou z takových hrozeb je i záměrné poškozování image firmy. Události předešlých týdnů mě přivedly k zamyšlení nad dnešní dobou a nad hrozbami, kterým jako společnost i jako jednotlivci čelíme. Neustále proudící toky informací…

Věrnost se vyplatí

Bonusové systémy jsou prý metodou, která pomůže udržet firmám věrné zákazníky. Je to ale opravdu tak? A jak funguje v praxi? Zajistit si věrnost svých zákazníků je stěžejní otázka pro každou fimu bez ohledu na obor podnikání. Přitom s postupným přijímáním standardů vyspělých trhů nabírá…

Desatero novinářské nenávisti a lásky k PR

Přestože je každý novinář schopen vysypat z rukávu řadu příkladů, co mu vadí na práci PR pracovníků, ti jako by často byli k této zpětné vazbě hluší. n Bohuslav Bohuněk Proč na řadě tiskových konferencí vedou zástupci firem dlouhé desítky minut trvající monology? Proč nebývají připraveny…

Internetové obchody budují značku

Pro internetové obchody je dnes budování značky nezbytností. Jejich elektronická podoba jim však může přinášet podstatnou výhodu v podobě CRM systému. n David Šimák V době amerického internetového boomu si jednotlivé e-obchody snažily konkurovat především cenou. Konkurenční prostředí se vyostřilo až za…

Namočte se do toho!

Většinou nikdo neví, o co jde. Zatím to téměř nelze koupit. Podle slov Ivana Pukana a Jaroslava Černého ze společnosti Intersnack si to však brzo získá český trh. O čem je řeč? O dippingu. n Radana Čechová Co je vlastně dipping? Název je odvozen z anglického slova dip a znamená…

Coca-Cola vtrhla na trh s energy drinky

Na atraktivní trh energetických nápojů vstoupil nový hráč. Jmenuje se Burn a v zádech má koncern Coca-Cola. n Jindřich Jirásek Energetické nápoje tvoří jednu z nejrychleji rostoucích kategorií v rámci nealko nápojů. I když si zakladatel celého segmentu Red Bull pořád drží výsadní…

Barrandov postprodukuje reklamu

Barrandov Studios vytvořily speciální novou divizi zaměřenou na reklamní spoty. Post Production Barrandov je novinkou, která chce konkurovat nejlepším postprodukcím v ČR. n Zuzana Janovská Post Production Barrandov se ovšem nezaměří pouze na postprodukci rozhlasových, televizních a filmových…