GENERATION NEXT

David Bjorn Droga kreativní ředitel Publicis Worldwide „Na čistě bílém listu papíru je něco nepopsatelně krásného. Nejsou zde žádná pravidla či příkazy, žádný náznak ,něčeho‘, jen nekonečné možnosti pro myšlenky génia, pro kreativitu. A naší prací je najít opravdu dobrý nápad, který by dokázal…

Nike spustil svou hlavní kampaň

„Jseš v pohybu?“ To je motto jarní Nike kampaně zaměřené především na teenagery a současně hlavní reklamní aktivita tohoto roku, která začala na apríla. n Bohuslav Bohuněk K ampaň má podpořit jarní kolekci Nike obsahující především obuv a oděvy na freestyle aktivity — basketbal,…

Novela zákona o reklamě může být ještě tvrdší

Tento týden Senát rozhodne, jestli pustí dál novelu zákona o reklamě. Jejím cílem je prakticky úplný zákaz tabákové reklamy v České republice. Odhadovat předem, jestli bude novela schválena, není možné. Každopádně už teď na ni „číhá“ několik zásadních pozměňovacích návrhů. n Filip Winter Schvalování…

INSPIRACE

Kdo: ING Co: Kampaň Hraju s ING Plus: netradiční mechanismus hry, využití fotbalového partnerství, atraktivní cena i forma jejího získání, věrohodnost, dlouhodobost, možnost získat vstupenku na fotbal Minus: vázání výhry měsíce na rychlost odpovědi, primární zacílení na fotbalové fandy ING…

V Německu rozdávali místo vavřínů hřebíky

U našich sousedů se už po devětatřicáté rozdávaly ceny za kreativitu. Ti nejlepší si domů odnášeli zlaté, stříbrné a bronzové Nagely (hřebíky). Podle vyjádření poroty byl letošní německý průměr nadprůměrný. n zuj Chutná společnost. Zlato v kategorii plakátů získala za neobvyklý hamburger pro klienta…

I kdybych šel na Václavák…

O jednom prvorepublikovém politikovi se prý náhle začalo tradovat, že má pohlavní nemoc. Na dotaz nejbližších, co hodlá s tou fámou udělat, prý řekl: I kdybych šel na Václavák, stáhl kalhoty a snažil se to pádným důkazem vyvrátit, neuvěří mi. Proč? Protože tu pravdu říkám sám…

Proměna Algidy dorazila do Česka

Před pár týdny ohlásil Unilever svou revoluční proměnu ve zmrzlinové komunikaci. Co to znamená pro český trh? n Bohuslav Bohuněk O celosvětové marketingové proměně zmrzlinové divize společnosti Unilever (u nás reprezentované značkou Algida), kdy v průběhu následujících tří let chce firma…

Schöller těží ze značek Nestlé

Začátek dubna je okamžikem faktické změny v komunikaci zmrzlinové značky Schöller, kterou v roce 2002 koupila společnost Nestlé. Trh postupně zaplaví nový vizuální styl značky i výrazně a překvapivě inovovaná nabídka. n Bohuslav Bohuněk Jestliže Algida (výrobce Unilever) před nedávnem oznámila…

Pomůže změna designu?

Dermacol se znovu pokouší o oživení značky. Podaří se mu pod vedením Alphaductu získat zpět své ztracené tržní podíly? n Radana Čechová Značka Dermacol je na českém trhu od roku 1959. Vždy vystupovala jako kvalitní a tradiční. Do roku 1989 to byla prakticky jediná značková kosmetika…

Internetové obchody budují značku

Pro internetové obchody je dnes budování značky nezbytností. Jejich elektronická podoba jim však může přinášet podstatnou výhodu v podobě CRM systému. n David Šimák V době amerického internetového boomu si jednotlivé e-obchody snažily konkurovat především cenou. Konkurenční prostředí se vyostřilo až za…

Namočte se do toho!

Většinou nikdo neví, o co jde. Zatím to téměř nelze koupit. Podle slov Ivana Pukana a Jaroslava Černého ze společnosti Intersnack si to však brzo získá český trh. O čem je řeč? O dippingu. n Radana Čechová Co je vlastně dipping? Název je odvozen z anglického slova dip a znamená…