Nike spustil svou hlavní kampaň

„Jseš v pohybu?“ To je motto jarní Nike kampaně zaměřené především na teenagery a současně hlavní reklamní aktivita tohoto roku, která začala na apríla. n Bohuslav Bohuněk K ampaň má podpořit jarní kolekci Nike obsahující především obuv a oděvy na freestyle aktivity — basketbal,…

Novela zákona o reklamě může být ještě tvrdší

Tento týden Senát rozhodne, jestli pustí dál novelu zákona o reklamě. Jejím cílem je prakticky úplný zákaz tabákové reklamy v České republice. Odhadovat předem, jestli bude novela schválena, není možné. Každopádně už teď na ni „číhá“ několik zásadních pozměňovacích návrhů. n Filip Winter Schvalování…

INSPIRACE

Kdo: ING Co: Kampaň Hraju s ING Plus: netradiční mechanismus hry, využití fotbalového partnerství, atraktivní cena i forma jejího získání, věrohodnost, dlouhodobost, možnost získat vstupenku na fotbal Minus: vázání výhry měsíce na rychlost odpovědi, primární zacílení na fotbalové fandy ING…

V Německu rozdávali místo vavřínů hřebíky

U našich sousedů se už po devětatřicáté rozdávaly ceny za kreativitu. Ti nejlepší si domů odnášeli zlaté, stříbrné a bronzové Nagely (hřebíky). Podle vyjádření poroty byl letošní německý průměr nadprůměrný. n zuj Chutná společnost. Zlato v kategorii plakátů získala za neobvyklý hamburger pro klienta…

I kdybych šel na Václavák…

O jednom prvorepublikovém politikovi se prý náhle začalo tradovat, že má pohlavní nemoc. Na dotaz nejbližších, co hodlá s tou fámou udělat, prý řekl: I kdybych šel na Václavák, stáhl kalhoty a snažil se to pádným důkazem vyvrátit, neuvěří mi. Proč? Protože tu pravdu říkám sám…

Proměna Algidy dorazila do Česka

Před pár týdny ohlásil Unilever svou revoluční proměnu ve zmrzlinové komunikaci. Co to znamená pro český trh? n Bohuslav Bohuněk O celosvětové marketingové proměně zmrzlinové divize společnosti Unilever (u nás reprezentované značkou Algida), kdy v průběhu následujících tří let chce firma…

Schöller těží ze značek Nestlé

Začátek dubna je okamžikem faktické změny v komunikaci zmrzlinové značky Schöller, kterou v roce 2002 koupila společnost Nestlé. Trh postupně zaplaví nový vizuální styl značky i výrazně a překvapivě inovovaná nabídka. n Bohuslav Bohuněk Jestliže Algida (výrobce Unilever) před nedávnem oznámila…

Pomůže změna designu?

Dermacol se znovu pokouší o oživení značky. Podaří se mu pod vedením Alphaductu získat zpět své ztracené tržní podíly? n Radana Čechová Značka Dermacol je na českém trhu od roku 1959. Vždy vystupovala jako kvalitní a tradiční. Do roku 1989 to byla prakticky jediná značková kosmetika…

PR McCann končí, bude Weber Shandwick

Agentury McCann-Erickson Prague a Weber Shandwick se dohodly na začlenění agentury PR McCann do sítě Weber Shandwick. n Radana Čechová Spojení společností PR McCann a Weber Shandwick (WS) u nás nastane 1. dubna 2003. „Po spojení zde nadále budou působit dvě agentury WS. Agentura…

Investujte do značky

Zdeněk Jahoda je stále jediným majitelem společnosti Emco. Na českém trhu vybudoval značku, která odolává konkurenci globálních gigantů. Co za tím stojí, jsme se zeptali v rozhovoru. n Radana Čechová Jak lze udržet vedoucí postavení na tak konkurenčním trhu v ČR? Investicemi do budování…

Tabulka 2

místotermínnázevpopis Mladá Boleslav — Dům kultury   1.—3. 4. Stavotech Mladá Boleslavstavební a technický veletrh Výstaviště Praha1.—3. 4. Pragoalarm, Pragosecmezinárodní veletrh zabezpečovací techniky, systémů a služeb, požární ochrany a záchranných zařízení…