Reklama

Prodávejte podle přání zákazníka

Pod vedením společnosti Incoma se konala konference Category Management 2002. Některá zásadní zjištění a názory na tento důležitý způsob obchodování vám přinášíme v následujícím článku. „Značky by měly být organizovány v závislosti na rozhodovacích procesech spotřebitele, tak aby se…

Budoucnost je v suchu

Loňské mistrovství světa ve fotbale bylo klasickou ukázkou střetu dvou globálních značek: Zmatený spotřebitel si nebyl jist, zda si má pořídit holicí strojek Braun, nebo Philips. n Bohuslav Bohuněk Je sice fakt, že sponzorství ze strany značky Braun se vázalo k malým domácím spotřebičům, zatímco…

„Private labels“ v ČR v roce 2002

Úroveň informovanosti českých spotřebitelů o existenci výrobků s maloobchodní značkou (private labels) v obchodní síti se ve srovnání s rokem 2001 zvýšila. Zároveň byl zaznamenán jistý pozitivní posun v postojích českých spotřebitelů k výrobkům privátních maloobchodních značek,…

Jezdíte off-roadem? Podporujete teroristy!

Jestli máte v garáži terénní automobil, pak podporujete arabské teroristy! Alespoň to tvrdí reklamní kampaň, jež paroduje protidrogové spoty americké vlády. n Jindřich Jirásek Miliony řidičů ve spojených státech, kteří vlastní automobil kategorie SUV, pomáhají teroristům v útocích na jejich…

Má být placení za tendry povinné?

Ředitel Registru reklamních agentur reaguje na názorový střet mezi Asociací reklamních agentur (AKA) a Českým svazem značkových výrobců (ČSZV). V současnosti nás téměř všichni klienti Registru žádají o radu ohledně placení skicovného. Nedávno se v souvislosti s touto záležitostí plně…

Hodí se na propisky i na vzducholoď

Jak ministři, tak výzkum se shodli na stejném logu pro informační kampaň o Evropské unii. Co všechno v sobě skrývá, za tým TBWA vysvětlují Petr Holický a Antonin Kopp. n Gabriela Stará Inspirovali jste se podobnými kampaněmi, které běžely v zahraničí? Moc kampaní jsme k dispozici…

Ministři zvolili proevropské logo

Přestože ministerstvo zahraničí (MZV) tvrdí, že připravuje výhradně „informační“ kampaň o EU, vybrané logo, které ji provází, je silně proevropské. Proč? n Gabriela Stará Odbor komunikační strategie MZV představil logo, které bude provázet kampaň před referendem o vstupu ČR do Evropské unie. Ze…

Dan Wieden,

prezident a kreativní ředitel reklamní agentury Wieden & Kennedy, Portland „Chtěli jsme s Davidem vytvořit místo, kde bude kreativita vždy prvořadá a kam budou lidé přicházet, aby dělali nejlepší práci své kariéry,“ zdůvodňuje Dan Wieden založení reklamní agentury Wieden & Kennedy. „Toho…

Válka o ruské značky

Za dob Sovětského svazu asi nikoho nenapadlo, jakou hodnotu mají tehdejší tradiční značky. Ale dnes už je jasné, že jde opravdu o hodně. n David Šimák Nečekané komplikace se objevily kolem zavedené vodky Stolichnaya. Ruská vláda začala se stáčením vlastní verze vodky pod slavným názvem, ovšem…

Majitelé Arku založili firmu v USA

Prorazit na americký reklamní trh se pokusí skupina lidí okolo komunikační skupiny Ark Thompson. Dosavadní ředitel české pobočky Richard Fuxa odjíždí do Spojených států příští týden a s jeho odchodem čekají změny celou Ark Group. n Jindřich Jirásek Prý za vaším odchodem není jen snaha…