Ovoce do sklenice

trh ovocných šťáv, nektarů a nápojů rostenetýká se to ovšem všech jeho částí. Pro české spotřebitele je u džusů a dalších ovocných nápojů stále nejdůležitější cena. Dokáží tedy ocenit i kvalitu? David Šimák Ovocné šťávy a nektary se prodávají nejvíce o Velikonocích a Vánocích…

Na trhu je Hawai

Na ostře konkurenční trh s ovocnými šťávami a nektary přichází nový produkt. Bude se mu dařit? David Šimák Po získání pozice na trhu juice drinků (viz box) byl pro společnost Interfood vstup do segmentu džusů (50% a vyšší ovocný podíl) logickým krokem. Vzhledem k vysoké konkurenci…

FCUK musela stáhnou svůj drink

Míchaný nápoj na bázi vodky prodávaný pod značkou FCUK má problémy. Jeho výrobce byl obviněn, že jeho reklama cílí na zákazníky, kterým ještě nebylo 18 let. Zákaz reklamy na tabákové výrobky, který aktuálně řeší většina evropských zemí, znervózňuje i výrobce alkoholu, kteří se…

Experiment s červenou barvou

Za krabičku tamponů volně položenou v kanceláři na stole by se ženy neměly stydět. Novou vizuální komunikací se je o tom snaží přesvědčit značka Kotex. Jindřich Jirásek Rtěnka na obalu namísto polopatických obrázků o absorpčních schopnostech má udělat další krok v emancipaci dámských…

Nakopněte kampaň, dokud je čas

Kampaň ministerstva zahraničí podporující vstup České republiky do Evropské unie vábí „odborníky“ i odborníky k snadnému zviditelnění. Naposledy se nám rozpovídal Daniel Bartek z Ogilvy Group v Reflexu. To, že opoziční politici kritizují marnotratné vynakládání finančních prostředků…

Inspirace módou a FMCG

Značce Swatch se po dvacet let daří držet pozici mladé, inovativní a módní značky. Jakým způsobem toho lze dosáhnout, nám prozradil prezident značky Michele Sofisti. Gabriela Vlasaná Hodinky Swatch byly na trhu představeny před 20 lety jako odpověď na úspěch levných hodinek z Asie. Jak se…

GENERATION NEXT

Bob Isherwood kreativní ředitel Saatchi & Saatchi Worldwide „Neustále dostávám mnoho žádostí od lidí, kteří by chtěli pracovat v naší agentuře. Je to pro mě lichotivé, ale není to nijak překvapující. Možná to teď zní trošku arogantně, ale pravdou je, že naše agentura patří k nejlepším…

Masožravé rostliny v direct marketingu

Stále existují klienti, kteří ve one-to-one komunikaci příliš velkou důvěru nemají a dávají přednost klasické inzerci. I klasika ale potřebuje změnu. Ondřej Obluk Klasická inzerce podle mnoha klientů přece jen „v tom časopise tak hezky vypadá“ a „vidí to tam spousta lidí!“. Abychom měli…

GENERATION NEXT

Lester Wunderman zakladatel agentury Wunderman „Vyrůstal jsem ve 30. letech, v období velké krize, viděl jsem, jak lidé žijí ve strachu a panice. Báli se o své rodiny, práci, prakticky o všechny životní jistoty. Tehdy jsem si uvědomil, že je nutné se na svět dívat…

Clio vs. Cannes aneb Věční rivalové

Ceny 44. ročníku reklamního festivalu Clio Awards teprve našly své majitele a reklamní svět už pokukuje po dalších — „reklamních Oscarech“ ze soutěže Cannes Lions, která se uskuteční za tři týdny. Oba festivaly dlouhodobě bojují o to, který si ke svému názvu připojí — nejprestižnější,…

Autosalon posiluje komunikaci automobilek

Tento týden zahajuje v Brně veletrh Autosalon Brno 2003. Automobily zde v národních premiérách představí na čtyřicet novinek, na mnohé z nich již upozorňují komunikační kampaně. Bohuslav Bohuněk Mezinárodní motoristický veletrh, který se koná od 5. do 12. června, je…