Komunikace se skupinou „15-„

Začátek školního roku je vždy okamžikem, který přitáhne pozornost k nejmladší cílové skupině. Její význam přitom stále narůstá. Tesco v České republice jako jedna z největších maloobchodních sítí oslovuje velice široké spektrum…

Byli jsme efektivní

Otázku, zda proběhlá kampaň byla úspěšná, a tedy efektivní, si klade každý člověk působící v marketingu. eBanka a Barvy Tebas jsou společnosti v tomto směru otevřené a své letošní kampaně hodnotí jako úspěšné.

inspirace

Kdo: agentura Promotime pro společnost JT InternationalCo: soutěž Vyhrávat mě baví!, podporující cigarety Monte CarloPlus: jednoduchost, efektivita obdobných cigaretových soutěží, výrazná motivace v počátkusoutěže, originální hlavní výhra a šance jejího…

novinky

Air max od NikePro muže i ženy od 14 do 22 let je určena nová běžecká obuv Air Max od společnosti Nike. Vychází z modelu běžecké závodní tretry, je vzdušná a ohebná a díky waflovému vzoru na podrážce přilne…

Danone upevňuje pozici

Šesticí novinek v rostoucí kategorii jogurtových nápojů hodlá Danone čelit stagnaci prodejů. Zatímco v 90. letech byla společnost Danone suverénním lídrem našeho trhu, v posledních dvou letech začala mírně stagnovat. Až 30 milionů…

Svéráz reklamy novozélandské

Návštěva domova po určité době svádí nejen k porovnání, jak moc se věci od poslední návštěvy změnily, ale také k porovnání podmínek ve staré a nové vlasti. Vzhledem k tomu, že se reklamou živím bezmála 12 let, z toho polovinu…