Kampaní bude nebývale mnoho

Řetězec Sparkys je jednou z mála regulérních prodejních sítí. Petr Pálenský, jeho obchodní manažer, patří k lidem, kteří toho o zákaznících vědí nejvíce. Jaké lze vysledovat trendy v prodeji hraček v průběhu posledních let? Ubylo spotřebitelů vyšší věkové kategorie, tedy od 12 let…

ČEZ mění logo, barvy

Kompletní změnu korporátní identity a vybudování špičkového evropského basketbalového týmu plánuje elektrárenský gigant ČEZ. Rozhodnutím vlády získal ČEZ na jaře majoritní podíl v pěti distributorech elektrické energie, tzv. REAS. Znamená to, že…

Jde Hlavně o odvahu rozhodnout

Phil McAveety, ředitel reklamy společnosti Nike pro Evropu, Střední východ a Afriku, poskytl časopisu Marketing & Media exkluzivní rozhovor o reklamě, přístupu k marketingovému výzkumu a odvaze rozhodovat. Od pondělí totiž startuje nová…

Komunikace se skupinou „15-„

Začátek školního roku je vždy okamžikem, který přitáhne pozornost k nejmladší cílové skupině. Její význam přitom stále narůstá. Tesco v České republice jako jedna z největších maloobchodních sítí oslovuje velice široké spektrum…

Byli jsme efektivní

Otázku, zda proběhlá kampaň byla úspěšná, a tedy efektivní, si klade každý člověk působící v marketingu. eBanka a Barvy Tebas jsou společnosti v tomto směru otevřené a své letošní kampaně hodnotí jako úspěšné.