GENERATION NEXT

Andy Melia copywriter „Reklama není nic víc než psychologie prodeje. Musíte lidi zasáhnout! Když zaútočíte na jejich city, prodáte prakticky cokoli,“ říká Andy Melia, v současné době copywriter na volné noze. „Pro mě znamená reklama svobodu! Když vytvářím novou kampaň, nejsem ničím vázán, jen…

Okolo světa za jeden den

Světovým trhem expresní přepravy hýbou fúze, českým pak pozitivní očekávání našeho vstupu do evropské unie. Po odhlasovaném "ano" českému vstupu do EU lze očekávat další rozvoj obchodu na mezinárodní úrovni. Ten je dnes nemyslitelný bez existence firem expresního zasilatelství.

Privátní značky na vzestupu

Sedm z deseti nakupujících má stejnou nebo vyšší důvěru v privátní značky maloobchodních řetězců jako ve značky známých národních nebo mezinárodních výrobců. Bohuslav Bohuněk Toto je jeden ze závěrů, který zazněl na workshopu „Maloobchodní značky“ uspořádaném minulý týden agenturou Atoz Event.

INSPIRACE

Kdo: Wrigley pro Český olympijský výbor Co: generální partnerství „Olympiády s Orbitem pro děti“ Plus: originalita akce, vybraná cílová skupina, rozsah akce Minus: hůře měřitelný dopad na podporu značky Firma Wrigley, resp. její značka „Orbit pro děti“ spojila své jméno s celostátní sportovní…

E-mailing, nebo spam?

Spam se v posledních měsících stal velmi diskutovaným tématem v souvislosti s rostoucím počtem e-mailových kampaní, které jsou na českém internetovém trhu realizovány. Některé kampaně minimálně hraničí s označením spam, jiné je možné považovat za profesionální e-mailing. Český e-mailový…

Co vám čísla neřeknou

Chcete zjistit více o svých zaměstnancích nebo o tom, jak funguje konkurence? Zkuste mystery shopping. Řekneme vám, na co si dát pozor! Ivan Tomek Klient poskytující finanční služby se rozhodl realizovat na svých pobočkách výzkum pomocí mystery shoppingu. Zjištění pro něj byla vskutku…

Beefeater trpělivě buduje značku

Beefeater gin v letošním roce dále posiluje komunikační směr, který nastoupil již v předchozích letech a jehož typickým rysem jsou silné podlinkové aktivity. Bohuslav Bohuněk Podstatou aktuální komunikace je snaha o spojení značky Beefeater — patřící do portfolia společnosti Allied Domecq…

Okolo světa za jeden den

Světovým trhem expresní přepravy hýbou fúze, českým pak pozitivní očekávání našeho vstupu do evropské unie Po odhlasovaném „ano“ českému vstupu do EU lze očekávat další rozvoj obchodu na mezinárodní úrovni. Ten je dnes nemyslitelný bez existence firem expresního zasilatelství. Bohuslav Bohuněk…

Tři jména v jedné značce

Letos na jaře společnost Deutsche Post World Net (DPWN) oznámila zahájení integrace expresních a logistických služeb pod jednotnou značku DHL. Jaký bude dopad na český trh, jsme se zeptali Lucie Jandové, ředitelky marketingu DHL International CR. Bohuslav Bohuněk Změní se nějak se sjednocením…

Cannes favority nehýří

Festival Cannes Lions je tu a s ním i nové reklamy, trendy a favorité. Kdo má šance odvézt si letos cenné trofeje? Prezident letošního festivalu Dan Wieden si předsevzal oceňovat pouze moderní a perspektivní reklamu, která je renomovaného festivalu hodna. O tom, zda se mu jeho přání…