ČEZ mění logo, barvy

Kompletní změnu korporátní identity a vybudování špičkového evropského basketbalového týmu plánuje elektrárenský gigant ČEZ. Rozhodnutím vlády získal ČEZ na jaře majoritní podíl v pěti distributorech elektrické energie, tzv. REAS. Znamená to, že…

Jde Hlavně o odvahu rozhodnout

Phil McAveety, ředitel reklamy společnosti Nike pro Evropu, Střední východ a Afriku, poskytl časopisu Marketing & Media exkluzivní rozhovor o reklamě, přístupu k marketingovému výzkumu a odvaze rozhodovat. Od pondělí totiž startuje nová…

Danone upevňuje pozici

Šesticí novinek v rostoucí kategorii jogurtových nápojů hodlá Danone čelit stagnaci prodejů. Zatímco v 90. letech byla společnost Danone suverénním lídrem našeho trhu, v posledních dvou letech začala mírně stagnovat. Až 30 milionů…

Svéráz reklamy novozélandské

Návštěva domova po určité době svádí nejen k porovnání, jak moc se věci od poslední návštěvy změnily, ale také k porovnání podmínek ve staré a nové vlasti. Vzhledem k tomu, že se reklamou živím bezmála 12 let, z toho polovinu…

Volvo oslovuje gay rodiny

Gay rodiny, dosud přežívající na okraji zájmu marketingových stratégů, se začínají v jejich zorném poli objevovat stále častěji. Reklamní kampaň, jež má oslovit dvojice stejného pohlaví, spustila nedávno v USA automobilka Volvo. Švédský výrobce posunul…