Alza rozšiřuje spolupráci s OMV. Nově budou AlzaBoxy dostupné už na třetině čerpacích stanic OMV v Česku. Zákazníkům to přinese jednodušší bezkontaktní nakupování.
Startuje národní komunikační kampaň k očkování s názvem „Udělejme tečku“, kterou státu zhotovila dobrovolnická iniciativa komunikačních agentur a expertů Cesta ven, o jejímž vzniku informoval MAM jako první. Kampaň…
Přestože český trh s venkovní reklamou loni klesl o 19 procent, firmě Super poster se dařilo Rok 2020 firma Super poster dokázala uzavřít se stejným výsledkem jako rok předchozí. Navzdory přesouvání nebo…
Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i nereálné představy všespásného řešení.
Čeští obchodníci bijí na poplach. Stát nestíhá vyplácet dotace a obchodníkům docházejí finance na provoz. Do léta může podle Retailové asociace, která sdružuje obchodníky jako Alpine Pro, Tchibo či Ugo, zaniknout…
Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku multiklientské studie Ipsos CSR & Reputation Research.
Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik let, letos v lednu je poslanci schválili. Úprava však…
Před Průmyslovým palácem na pražském Výstavišti otevře 10. dubna společnost v rámci iniciativy Svět bez kouře prostor, v němž porovnává klasické cigarety s alternativami.
Do pražských ulic bude celý rok vyjíždět speciální běžecká tramvaj NN TramRun, kterou NN pojišťovna a penzijní společnost zahájila svou jarní kampaň na podporu zdravého životního stylu. Podpoří ji rychlobruslařka…