Foto: ADC

Art Directors Club startuje akademii reklamní kreativity

22. 9. 2022 09:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

ADC se chce podílet na vzniku nové generace kreativců. Vzdělávací program povedou zkušení senioři české reklamy.

Vlastní vzdělávací program ADC Academy spouští tuzemský Art Directors Club. Obsahem pěti workshopů, které proběhnou v průběhu listopadu, budou základní předměty reklamní kreativity jako copywriting, art direction, idea making, insight hunting a content creation.

Workshopy jsou určené primárně pro začátečníky, kteří chtějí pracovat v kreativním oddělení, a také pro kreativce juniory, kteří se chtějí dál rozvíjet. Prostřednictvím vzdělávání se ADC chce podílet na vzniku nové generace kvalitních kreativců.

„ADC sdružuje top reklamní kreativce a má přehled o tom, kdo je na daný předmět nejvíce vhodný. Nebylo lehké vybrat z velkého počtu talentů finální speakery. Na druhou stranu jsme si jisti, že do dalšího pokračování projektu máme co nabídnout,“ uvedl k projektu David Suda, předseda klubu.

Suda je zároveň jednou z tváří kampaně, která zve do ADC Academy. Kampaň si hraje se seniorskou pozicí v byznysu a ve vizuálech odborníky ukazuje jako skutečné seniory.

„V našem oboru je relativně hodně možností, jak získávat znalosti a dozvídat se nové věci. Co se ale týče praktické stránky věci, tam je to horší. V tom právě vidíme přidanou hodnotu ADC Academy, kde bude možné dozvědět se leccos o teorii, ale zároveň ji pak rovnou uvést v praxi v rámci každého workshopu,“ říká o ADC Academy členka výboru ADC a ambasadorka projektu Klára Palmer.

Hodiny proběhnou prezenční formou. I přes to, že doba nahrává spíše online setkávání, přednost dostala kvalita nad kvantitou. „Osobní přítomnost v tomto nic nenahradí. Chceme vědět, že studenti jsou zahrnutí do vzdělávání se vším všudy,“ vysvětluje formu kurzů Jana Pokorná, výkonná ředitelka ADC. Každý z předmětů má dva hodinové bloky. Přičemž součástí kurzu je zadání úkolu a diskuze, aby si účastníci dané téma dobře procvičili a měli možnost dostat feedback na své počínání od seniorů ADC i od ostatních účastníků workshopu.

Zájemci se mohou zúčastnit celého kurzu, složeného z pěti předmětů, kde získají komplexní přehled o práci na různých pozicích v kreativním oddělení, a to za zvýhodněnou cenu. Nebo si mohou vybrat jednotlivé předměty dle vlastní volby. ADC Academy startuje v listopadu letošního roku. Deadline přihlášky na celý kurz ADC Academy je 24. října 2022.

Foto: ADC

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.