Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Unilever zvyšuje investice do marketingu

Radana Čechová27. 7. 202228. 7. 2022

Rychloobrátkovému gigantu se stále větší investice do značek vyplácejí, tuto strategii si hodlá udržet i v druhé polovině roku.

Mediální ani kreativní agentury, které se starají o Hellmann’s, Dove, Axe, Rexonu, Knorr nebo Algidu, se nemusejí bát, že by jim „vyschl zdroj“. Unilever totiž plánuje investice stále navyšovat. Během první poloviny roku globálně zvýšil investice do značek a marketingu o 200 milionů eur a posunul tak celkové globální výdaje na částku 3,7 miliardy eur. „V investování do podpory našich značek budeme pokračovat. Myslíme si, že pro podporu růstu a udržení jejich hodnoty na vysoké úrovni je to nesmírně důležité,“ uvedl a dodal, že vyšší investice do značek a marketingu mají nakupujícím zabránit v přechodu k privátním značkám. Zdůraznil také zásadní význam investic do digitálních technologií, dodavatelského řetězce a vztahů se zákazníky. „Digitální investice nám umožňují lépe porozumět potřebám spotřebitelů a lépe sloužit zákazníkům,“ řekl finanční ředitel Graeme Pitkethly během úterního konferenčního hovoru.

Podle CEO společnosti Alana Jopeho jsou značky z portfolia Unileveru v dobré kondici, přičemž 80 procent z nich má stabilní nebo rostoucí hodnotu.

Unilever „najel“ od července poppdle vyjádření šéfky marketingu Conny Braams na nový provozní model, v rámci něhož svěřuje každodenní marketingovou odpovědnost a agendu do rukou vedoucích jednotlivých kategorií.  

Loni v září Unilever dokončil výběrové řízení na svůj globální mediální rozpočet (tehdy ve výši 3,3 miliardy dolarů). Agentura Mindshare patřící do sítě WPP obhájila pozici a stará se tak o několik severoevropských a východoevropských trhů včetně toho českého a také o část Asie. PHD z Omnicomu připadlo Německo, Rakousko, Švýcarsko a Kanada, stejně jako Afrika, Blízký východ, Austrálie, Nový Zéland či Taiwan. Havas (WPP) se pak stará o Francii a Španělsko a Initiative (IPG) má pod sebou Ukrajinu či Řecko.

Zavřít reklamu

Secondhand raketově roste, retail musí reagovat

Starší článek

Portál Hyperinzerce prošel kompletní proměnou

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.