Foto: Philip Morris

Philip Morris ukázal ve Varech instalaci od Maxima Velčovského

7. 7. 2022 14:07

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Projekt „Tady se to může stát“ upozorňuje na možnost změny. Navazuje na něj talk show i laboratoř Svět bez kouře.

Společnost Philip Morris jako partner 56. ročníku Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech postavila speciální venkovní instalaci s názvem „Tady se to může stát“. Vytvořil ji designér Maxim Velčovský. V trojrozměrném abstraktním nápisu představil možnost změny, která v životě může nastat kdykoliv. Philip Morris svou vizi změny opět ukazuje v laboratoři Světa bez kouře, jenž letos opět stojí ve Dvořákových sadech.

„Objekt, který je umístěný vedle laboratoře, vystupuje ze země jako trojrozměrný abstraktní nápis, nepřikazuje, ale jen oznamuje něco, co se může stát brzy, a třeba právě tady. Jde o moment, kdy se člověk rozhodne ve svém životě udělat změnu. Ve vztahu k cigaretám vyzývá kuřáky, aby je odložili jednou provždy, nebo alespoň udělali změnu,“ uvedl Velčovský.

V duchu letošního motta „Tady se to může stát“ vyzvala firma ke spolupráci i další zajímavé osobnosti. V prostorách Iqos Lounge tak moderátor Libor Bouček ve své talkshow vyzpovídal nejen generální ředitelku společnosti Andreu Gontkovičovou a výkonného ředitele festivalu Kryštofa Muchu, ale také herečku Jiřinu Bohdalovou a zpěvačku Daru Rolins. Ta výzvu moderátora na otázku „Co se tady může stát?“ reagovala: „Myslím, že toto odpoledne je toho důkazem, že se z něčeho, co se tváří jako práce, může stát zábava.“

Proběhlo i setkání s DJ NobodyListen nebo známou slovenskou výtvarnicí Márií Hulou Valenčíkovou, která živě, přímo v prostorách lounge vytvořila jedno ze svých velkoformátových abstraktních děl. To následně představila veřejnosti během doprovodné moderace Daniely Písařovicové. Všechny uvedené hosty také zlákaly originální lázeňské oplatky, které pro IQOS Lounge připravila podle své jedinečné receptury vyhlášená hvězda cukrářského nebe Iveta Fabešová.

Foto: Philip Morris

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tisková zpráva

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.