Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: KVIFF.tv park
Marketing

Novým centrem festivalového dění je KVIFF.tv Park

Aleš Hudský6. 7. 20226. 7. 2022

V centru se konají besedy s tvůrci, akce programu Industry, divácké soutěže, prostor slouží i jako odpočinková zóna spojená s občerstvením.

Novinkou letošního karlovarského festivalu je multifunkční prostor KVIFF.TV Park. Nachází se přímo vedle hotelu Thermal a jeho podoba je budovou hotelu inspirována. Dvě patra centra opanovalo Campari Longe, svůj stánek zde má i další partner Nespresso. Autory této modulární stavby, která má svou formou připomínat kolonádu, jsou architekti renomovaného studia Chybik+Kristof Architects & Urban Designers.

Každé odpoledne probíhají takzvaná meet and greet – setkání s tvůrčími delegacemi filmů z hlavní soutěže karlovarského festivalu. Každý den na pódiu KVIFF.TV Parku probíhá živé natáčení pořadu Čestmíra Strakatého Prostor KVIFF X, do kterého si moderátor zve zajímavé domácí i zahraniční festivalové hosty. Večer hrají k tanci DJs.

Většina programu je živě nebo ze záznamu ke zhlédnutí na platformě KVIFF.tv Live. Přesný program pro jednotlivé dny je na kviff.com a v mobilní aplikaci Vodafone KVIFF Guide.

Zavřít reklamu

V Karlových Varech osobnosti připily s Moët & Chandon na projekt Patron dětí

Starší článek

Nejsme z plechu, varuje kampaň uživatele koloběžek

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.