Lékárna.cz bude celá na Cruxu

25. 7. 2022 11:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Retail media platforma Cruxo představila prvního významného partnera. O veškeré digitální plochy se bude starat e-shopu Lékárna.cz.

Online prodejce léků a dalšího sortimentu Lékárna.cz (včetně slovenské sestry Mojalekaren.sk) patřící do portfolia Pears Health Cyber převedl veškeré reklamní plochy svého e-shopu do platformy Cruxo. Ta mu zajistí automatizaci, kompletní správu online kampaní a také rozšíření o nativní plochy a nové formáty. Během prázdnin probíhá testování řešení a nové inzertní plochy se pro vendory otevřou v září.

„V současném vysoce konkurenčním prostředí internetových lékáren hledáme cesty, jak naše zákazníky nezahltit nerelevantní reklamou. Od automatizace prostřednictvím platformy Cruxo očekáváme, že našim dodavatelům budeme schopni nabídnout více reklamního prostoru s vyšší efektivitou díky jejímu lepšímu cílení, což zároveň ocení i sám zákazník,“ uvádí Karel Klodner, Executive Director, Lékárna.cz.

Čtěte také: obchodníci se postupně učí zpeněžovat reklamní prostor
Obchody sedí na inzertních miliardách



Dodavatelé produktů na Lékárna.cz budou moci díky novému systému jednoduše objednat a kompletně odbavit reklamu přímo přes Cruxo. Plná automatizace procesů umožní obsáhnout větší počet vendorů a zároveň zpřístupnit reklamu všem dodavatelům. Reklamní produkty si tak budou moci zakoupit rychlou a transparentní cestou i menší značky, které dříve běžně nebyly ve vendor marketingu aktivní.

„Retailový marketing se stává novým plnohodnotným odvětvím, která ve světě roste raketovým tempem – v USA za dva roky vyrostlo o 50 procent a rychle roste i v Evropě. Pro e-shopy to znamená ‚překopání‘ přístupu k vendor marketingu, který prochází zásadní změnou a vyžaduje komplexnější řešení, díky němuž budou moci e-shopy dál budovat svůj business a držet krok s konkurencí,“říká Michal Trunkát, CEO Cruxo.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.