Foto: Rossmann

Český Rossmann se přidal na TikTok, cílí na mladší zákazníky

12. 7. 2022 09:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Drogerie v rámci platformy představuje sortiment, privátní značky a sdílí tipy a triky pro kosmetiku i domácnost.

Drogerie Rossmann začala vedle svých stávajících komunikačních kanálů využívat i sociální síť TikTok, podle tiskové zprávy jako první česká značka ve svém oboru. Pro síť tvoří na profilu @rossmann_cz pravidelně přidávaný obsah zaměřující se na to, co uživatele momentálně zajímá, ať už jsou to videa s tipy na dekorativní a pečující kosmetiku, nebo triky z oblasti úklidu či péče o domácnost.

@rossmann_cz Dej nám vědět, co najdeš v boxu ty!? Více info v aplikaci ROSSMANN CLUB! #secretbox #beauty #makeup ♬ original sound – dalvin

Profil zatím na dvacítce příspěvcích nasbíral přes 3300 sledujících a více než 35,6 tisíce „lajků“.

„Pro drogerii Rossmann je určitě důležité následovat trendy a komunikovat s našimi zákazníky nejrůznějšími cestami. Proto jsme se rozhodli založit si profil na sociální síti TikTok a být v kontaktu i s naší nejmladší cílovou skupinou. Jsme rádi, že se nám to daří, o čemž svědčí i stále stoupající čísla sledujících a jejich kladná hodnocení,“ uvedla Olga Stanley, manažerka komunikace společnosti Rossmann.

Čtěte také
TikTok přidává možnosti pro reklamu

Sociální sít TikTok je postavena na krátkodobých trendech, kterých se značky či tvůrci ujímají podle svého. Nejvíce ji používají mladí lidé ve věku 15 až 29 let (ale nejen ti), kteří zde vyhledávají nekončící zábavný či edukativní obsah. Tímto je atraktivní pro značky, které se skrze ni snaží oslovit mladou generaci a nabídnout jim to, co hledají přes tyto nové moderní komunikační kanály.

Na TikToku už má vlastní profily více českých značek. Pro oslovení mladších zákazníků už je využily například Hobžovy brambůrky a přes 1,1 milionu „lajků“ už na svých videích nasbíral i operátor O2. Překvapivě populární profil má i UOL Účetnictví Jany Jáčové.

Psali jsme
Na TikToku je hodně klientů, nejen děti

Foto: Rossmann

Redakce MAM

Další zajímavé čtení