Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Rossmann
Marketing

Český Rossmann se přidal na TikTok, cílí na mladší zákazníky

Redakce MAM12. 7. 202212. 7. 2022

Drogerie v rámci platformy představuje sortiment, privátní značky a sdílí tipy a triky pro kosmetiku i domácnost.

Drogerie Rossmann začala vedle svých stávajících komunikačních kanálů využívat i sociální síť TikTok, podle tiskové zprávy jako první česká značka ve svém oboru. Pro síť tvoří na profilu @rossmann_cz pravidelně přidávaný obsah zaměřující se na to, co uživatele momentálně zajímá, ať už jsou to videa s tipy na dekorativní a pečující kosmetiku, nebo triky z oblasti úklidu či péče o domácnost.

@rossmann_cz Dej nám vědět, co najdeš v boxu ty!😍 Více info v aplikaci ROSSMANN CLUB! #secretbox #beauty #makeup ♬ original sound – dalvin

Profil zatím na dvacítce příspěvcích nasbíral přes 3300 sledujících a více než 35,6 tisíce „lajků“.

„Pro drogerii Rossmann je určitě důležité následovat trendy a komunikovat s našimi zákazníky nejrůznějšími cestami. Proto jsme se rozhodli založit si profil na sociální síti TikTok a být v kontaktu i s naší nejmladší cílovou skupinou. Jsme rádi, že se nám to daří, o čemž svědčí i stále stoupající čísla sledujících a jejich kladná hodnocení,“ uvedla Olga Stanley, manažerka komunikace společnosti Rossmann.

Čtěte také
TikTok přidává možnosti pro reklamu

Sociální sít TikTok je postavena na krátkodobých trendech, kterých se značky či tvůrci ujímají podle svého. Nejvíce ji používají mladí lidé ve věku 15 až 29 let (ale nejen ti), kteří zde vyhledávají nekončící zábavný či edukativní obsah. Tímto je atraktivní pro značky, které se skrze ni snaží oslovit mladou generaci a nabídnout jim to, co hledají přes tyto nové moderní komunikační kanály.

Na TikToku už má vlastní profily více českých značek. Pro oslovení mladších zákazníků už je využily například Hobžovy brambůrky a přes 1,1 milionu „lajků“ už na svých videích nasbíral i operátor O2. Překvapivě populární profil má i UOL Účetnictví Jany Jáčové.

Psali jsme
Na TikToku je hodně klientů, nejen děti

Zavřít reklamu

Minerálka Šaratica má novou lahev a kampaň postavenou na zácpě

Starší článek

FSV UK a CIRA Advisory vydaly Manuál komunikace udržitelnosti bez greenwashingu

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Maskot Tony the Tiger bude vysílat na Twitchi

Společnost Kellogg's Frosted Flakes se spojila s Twitch's Brand Partnership Studio, aby přeměnila maskota Tonyho na interaktivního VTubera.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

Lepšími výsledky vyhledávání a recenzí proti TikToku

Google oznámil, že v průběhu následujících několika týdnů postupně uvede nová vylepšení ve vyhledávání a také v zobrazování kvalitní recenzí.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O2 ukáže skryté příběhy okupace

Operátor v rámci projektu Svoboda není samozřejmost přiblíží, co se dělo 21. srpna 1968 v Liberci, České Třebové, Holešově i okolo Českého rozhlasu.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O média Vodafone se po vítězství v globálním tendru stará Carat

Agentura ze skupiny Dentsu bude plánovat a nakupovat mediální prostor na patnácti trzích včetně České republiky.
18. 8. 202218. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
Commlab banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost
Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.