Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: ADC
Marketing

Brandminton Boty versus Prachy. Kdo z klientů ovládl kreativu lépe?

Redakce MAM21. 7. 202220. 7. 2022

V druhém díle soutěže Art Directors Clubu poměřují síly týmy z marketingových oddělení Vasky a České spořitelny.

Klára a Markéta z výboru ADC si do svého pořadu Brandminton zvou klienty z marketingu. Nazouvají jim pomyslné kreativní boty a projdou se s nimi od briefu až k vizuálu. A u toho si samozřejmě pinkají nápady sem a tam. Cílem pořadu je přiblížit jim práci kreativců, aby se tyto dva tábory lépe chápaly a vznikaly skvělé reklamy, které baví a fungují.

Ve druhém díle Brandmintonu reklamní kolo neštěstí vylosovalo Jogurt pro křečky a klíčové sdělení Čas na změnu je teď. Díky produkci Separation Films, která pořad natáčí, můžete klientský battle vidět celý na ADC YouTube kanálu:

Své kreativní závity roztočil tým z České spořitelny zastoupený Kateřinou Martínkovou (engagement expert top affluent squad) a Šárkou Trčkovou (brand executive). Proti nim nastoupil tým z Vasky, a to Marek Dobrý (chief marketing officer) a Dominik Kučera (brand / campaign manager).

K ruce jim pak byl ilustrátor Karel Cettl, který jejich křečkům vdechl život. A jak sám původně vystudovaný paleontolog přiznal, zvířátka jsou jeho oblíbeným motivem. „Musím vyzdvihnout, že si klienti s takovým zadáním poradili velmi dobře. Obecně je ale důležité mít jasnou vizuální představu konceptu. Reference stylu, barev i jednotlivých elementů pomáhají nejen ilustrátorovi ale i zadavateli v upřesnění jejich představy. Pro ilustrátora je důležité vědět, jak mají věci vypadat a působit. Čím přesnější zadání, tím lépe pro všechny,“ uvedl Cettl.

O tom, kdo zvítězil v kreativním klání rozhodujete vy pomocí hlasování na Facebooku ADC.

Marek Dobrý z týmu značky Vasky hodnotí ztvárnění jejích nápadu kladně, jen pozadí by si představoval trochu světlejší. „Na první pohled je vidět, který vizuál tvořily ženy a který muži. Je vytvořený dle našich představ, ačkoli lehce bychom ubraly s růžovou barvou. Jinak je náš vizuál krásně pozitivní a cítíme z něj, že cílíme na rodiče a děti nakupující jídlo pro křečky, což jsme přesně chtěly,“ reagovaly na ztvárnění svého nápadu Kateřina Martínková a Šárka Trčková z České spořitelny.

Protože se každý kreativec může při vymýšlení zaseknout jako ten nebohý křeček v kolečku, moderátorky sdílí praktické tipy, jak z takové situace ven. Markéta Kolodžejová z agentury Proboston říká: „Každý se při vymýšlení občas zasekne ve slepé uličce. Proto je super znát pár kreativních berliček a principů, které umí zacyklený mozek posunout k další myšlence.“ Její kolegyně Klára Javůrková z WMC Grey dodává: „Přesně. Proto jsme tentokrát radili se podívat na efekt before&after daného produktu a jak by to šlo vtipně vizualizovat.“

Do unikátního kreativního workshopu Brandminton jsou srdečně zvaní všichni kolegové z marketingu, kteří by chtěli nahlédnout pod pokličku kreativy. A tak se s námi podílet na naší misi o propojování našich oborů.

Brandminton vzniká ve spolupráci se Separation Films a Biofilm rental. O ilustrace se stará DRAWetc a o kostýmy a styling moderátorek zase 3some. Exkluzivním mediálním partnerem je Marketing & Media.

Ilustrátor Karel Cettl je vystudovaný paleontolog. Ve studiu DRAWetc. působí od roku 2014. Působil aktivně sedm let jako „storyboardista“. V jeho profesním okruhu je vědecká ilustrace, komiks, concept art, character design, storyboardy a art direction.

Zavřít reklamu

AR ukazuje tajemství Stonehenge i Broadwaye

Starší článek

Petr Vančura je novým ředitelem obchodu v agentuře Mindsquared

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.