Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Ogilvy UK
Marketing

Rory Sutherland zve na Nudgestock, bude online a zdarma

Redakce MAM6. 6. 20226. 6. 2022

Na desátém ročníku světového festivalu behaviorálních věd vystoupí osmnáct expertů, zaměří se na udržitelnost, dezinformace a antitrendy. Registrace jsou otevřené.

Desátý ročník největšího světového festivalu behaviorálních věd Nudgestock bude přenášený živě v desetihodinovém maratonu. Zdarma dostupná akce pořádaná Ogilvy UK se zaměří na tři hlavní témata, která jsou poháněna politickými otřesy a ekonomickou nejistotou – na udržitelnost, dezinformace a antitrendy.

Bude se diskutovat o tom, jak může přehodnocení udržitelnosti a diverzity podpořit vytváření rovnováhy, jak doba dezinformací a polarizace deformuje společnost, a jak může behaviorální věda sledovat měnící se povahu konzumerismu.

Proč by mohl být Nudgestock přínosnější než „sedmadvacet pozvánek na konference o metaverse“? „Pokud svůj obchodní úspěch stavíte na technologických vychytávkách, získáte konkurenční výhodu na osmnáct měsíců až dva roky. Ale pokud se vaše značka opírá o důkladné pochopení stěžejních psychologických pravd, můžete budovat trvalou konkurenční výhodu,“ říká v pozvánce legenda behaviorálních věd Rory Sutherland, který je moderátorem festivalu, na nějž jsou registrace již otevřené.

„Nudgestock je největším svátkem behaviorálních věd. Troufnu si říct, že jde o každoroční must-do pro všechny fanoušky či profesionály nejen z této oblasti, ale i z marketingu a psychologie. Vedle porozumění brandu, nástrojů a dalších oblastí je právě inspirace z behaviorálních věd nezbytným dílkem do skládačky znalostí současného marketéra,“ komentuje přínos Nudgestocku Jiří Jón, který vede Ogilvy Consulting.

Na loňském ročníku Nudgestock vystoupil například populární komik a scénárista John Cleese, nebo uznávaný psycholog a držitel Nobelovy ceny za ekonomii Daniel Kahneman. V letošním behaviorálním maratonu vystoupí mimo jiné Maya Shankar, ředitelka pro oblast behaviorální ekonomie společnosti Google a bývalá vrchní poradkyně prezidenta Obamy, zakladatelka a předsedkyně týmu behaviorální vědy Bílého domu. Hovořit bude o tom, jak behaviorální věda definuje veřejnou politiku.

Potenciálu virtuální reality a sociabilitě spotřebitelů se bude věnovat Sylvia Pan, špičková lektorka a autorita v oblasti VR z Goldsmiths College na University of London. Autor pěti bestsellerů podle New York Times a autor projevů pro Bílý dům Dan Pink představí skutečný trik dlouhodobé motivace. Další autor bestsellerů a přední světový environmentální psycholog Paco Underhill bude diskutovat o tom, proč nakupujeme a v čem spočívá věda o nakupování. Uznávaný řečník Matthew Syed který bude vysvětlovat psychologické nuance vysoce výkonného myšlení a způsoby, jak mohou firmy odemknout nevyužitý potenciál jednotlivců a týmů a podpořit inovace. Vystoupí také moderátorka populárního podcastu Choiceology o behaviorální ekonomii, americká ekonomka, která se nejvíce proslavila prací o motivaci k očkování, Katy Milkman.

Zavřít reklamu

Sheryl Sandberg po 14 letech končí v Meta, Facebook pomohla dostat na vrchol

Starší článek

Jágrova nehoda a naše potřeba autenticity

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.