Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: GrandOptical
Akce

DDB Prague je ve finále Gerety Awards

Jakub Křešnička14. 6. 202214. 6. 2022

Na shortlist soutěže hodnotící reklamy ženským pohledem se agentura dostala s projektem Gamer Eye Test pro GrandOptical.

Kreativní soutěž Gerety Awards, která kampaně posuzuje z ženského pohledu, zveřejnila shortlist prací letošního ročníku. Mezi finalisty letos hájí české barvy agentura DDB Prague. Uspěla v kategorii farmaceutických projektů s kampaní pro společnost GrandOptical nazvané Gamer Eye Test, na níž spolupracovala esportová organizace Entropiq. Na hře FIFA 22 se testovala zraková ostrost a s pomocí Counter-Strike: Global Offensive pak i kontrastní citlivost očí hráčů, cílem bylo zvýšit povědomí o nutnosti pravidelného testování zraku a vlivu správné korekce zraku na herní výkonnost profesionálních hráčů.

Čtěte také
Za vítězstvím přes gaming a emoce

Celkem se do finále Gerety Awards probojovalo 314 přihlášených projektů z 37 zemí. Z globálního pohledu je nejúspěšnější agenturou 72andSunny se 73 nominovanými přihláškami, mezi zadavateli pak kraluje Ikea, v jejímž případě uspěly práce vytvořené s agenturami DDB Group Italy, Leo Burnett Riyadh, McCann Madrid a Memac Ogilvy Dubai. Z pohledu sítí má nejvíce nominací McCann Worldgroup, mezi holdingy se pak zadařilo IPG se 44 finalisty. Celý shortlist si můžete stáhnout zde.

Mezi nejúspěšnějšími kampaněmi napříč kategoriemi je projekt The Unfiltered History Tour, který pro Vice World News vytvořila Dentsu Webchutney. Představuje historickou „výstavu bez filtrů“ v Britském muzeu, která prostřednictvím filtrů na Instagramu ukazuje známé exponáty sesbírané během období kolonizace s historickým kontextem, jenž dodává komentář lidí ze zemí, které si vystavené předměty nárokují. Kampaň měla mimochodem rovněž 21 nominací na The One Show, kde nakonec získala sedm zlatých, devět stříbrných a dvě bronzová ocenění.

„Kvalita přihlášek byla opravdu vysoká. Práce byly inovativní a unikátní, promyšlené a provokující myšlení i zábavné. Opět dokázaly, že i během náročných časů a zvláštních okolností dokážou kreativci vytvářet zapamatovatelné a smysluplné věci,“ uvedla mimo jiné Vikki Ross, která vedla britskou porotu soutěže. Gerety Awards také hodnotily poroty v USA, Brazílii, Mexiku, Dánsku, Belgii, Rakousku, Japonsku a na Filipínách.

Teď je na řadě hodnocení velkou porotou, po jejímž rozhodnutí budou 6. září vyhlášeni vítězové včetně cen Grand Prix. Jedno z nejvyšších ocenění a stříbro k tomu loni získala česká agentura WMC Grey za projekt Hackathon Znamkamarada. Ten uspěl v kategorii Works for Good (Práce pro dobro), která je i v letošním ročníku kategorií s nejvíce nominacemi, je jich 75.

Psali jsme
Hackathon Znamkamarada získal Grand Prix na Gerety Awards

Zavřít reklamu

PR pro Škoda Auto v Česku dělá FleishmanHillard

Starší článek

Škoda Auto posiluje. Ze Samsungu přichází Tereza Vránková

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Campari servíruje hostům festivalu koktejl KVIFF 56

Značka aperitivu je poprvé partnerem MFF Karlovy Vary, stejně jako byla partnerem filmového festivalu v Cannes.
5. 7. 20225. 7. 2022
Marketing

Anatomie efektivity podle WARC

Snížení rozpočtu na média má velké finanční následky, varuje nová studie představená na Cannes Lions 2022.
5. 7. 20225. 7. 2022
Marketing

Innogy, Česká televize a Barrandov Studio podpořily ve Varech čtyři scénáře

Zakladatelé Filmové nadace rozdělili mezi pět autorů 730 tisíc korun. Dodnes mělo premiéru 16 filmů podle oceněných scénářů.
5. 7. 20225. 7. 2022
Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20224. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie
Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.