Cannes Lions chce kreativně řešit problémy marketingu, otevírá rady pro pokrok

20. 6. 2022 11:06

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Festival spolu s asociací ANA ustavuje pět rad, kterým předsedá Marc Pritchard z P&G. Zaměří se na udržitelnost, diverzitu, talenty, data a kreativitu s efektivitou.

Festival kreativity Cannes Lions, který dnes odstartoval, společně s americkou asociací zadavatelů reklamy (ANA – The Association of National Advertisers) rozšířil někdejší CMO Growth Council do pěti Rad globálního růstu pro pokrok (Global Growth Councils for Progress). Jejich prostřednictvím chtějí sjednotit kreativní a komunikační obor pro pozitivní rozvoj byznysu.

„Dáváme dohromady skupiny nejrozmanitějších a nejvýraznějších osobností, které pomohou řešit nejpalčivější problémy, kterým čelí náš obor i svět,“ uvedl mimo jiné Simon Cook, CEO společnosti Lions, která týdení festival Cannes Lions pořádá.

Rad pro pokrok je celkem pět a každá se zaměřuje na jedno z témat, jež jsou podle studie Lions State of Creativity těmi nejdůležitějšími. Jedná se o udržitelnost; diverzitu, rovnost a inkluzi; talenty; data a technologie; kreativitu značek a efektivitu. V čele celé iniciativy i rady věnující se udržitelnosti je Marc Pritchard, chief brand officer Procter & Gamble, který se těmito otázkami ve spojení s marketingem zabývá dlouhodobě.

Poprvé se rady sházejí v Cannes a během festivalu kreativity se mají shodnout na krocích a cílech, které přispějí k řešení problematiky. V každé radě bude 25 až 30 hlavních členů, ve všech je dohromady je pak 25 volných míst a Cannes Lions spolu s ANA do nich zvou vizionáře, kteří se chtějí připojit. Přihlásit se je možné přes web projektu. Každý se pak může zapojit i do průzkumu Rad globálního růstu pro pokrok, jehož výsledky budou s členy rad sdíleny.

„Jako komunita marketingových ředitelů největších značek světa jsme významně pokročili ve snaze udělat z marketingu hybnou sílu pro růst a dobro. Festival Cannes Lions přináší s touto iniciativou zlomový moment, díky kterému budeme mít větší mezinárodní dosah, když se celý náš obor sjednotí u společného programu,“ uvedl Nick Primola, výkonný viceprezident ANA  Global CMO Growth Council.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.