Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Dentsu
Marketing

Z Adexpresu bude iProspect, říká nový šéf agentury Ondřej Týma

Jakub Křešnička12. 5. 202216. 5. 2022

Agentura ze sítě Dentsu bude mít od června nové vedení a začleňuje se do globální sítě iProspect. „Na sklonku léta dojde ke kompletnímu rebrandingu,“ říká nový výkonný ředitel Ondřej Týma.

Po zhruba roce, kdy Adexpres po odchodu zakladatele Jana Galgonka dočasně vedl Jiří Vítek z Dentsu, nastoupí od června do role výkonného ředitele Ondřej Týma, dosavadní technologický ředitel agentury. Toho ve vedení agentury doplňuje ještě také Petra Košaříková na pozici ředitelky pro rozvoj obchodních vztahů.

S novým vedením se zároveň Adexpres oficiálně stává součástí globální sítě iProspect by Dentsu, doteď byl jen spolupracující agenturou. „Na sklonku léta dojde ke kompletnímu rebrandigu, kdy značka Adexpres zanikne a my budeme využívat pouze název iProspect Česká republika,“ říká v rozhovoru pro MAM Ondřej Týma.

Co za první změnu jako nový šéf Adexpresu představíte?

První velkou a zásadní změnou bude určitě plná integrace Adexpresu do globální sítě iProspect. Za těch deset let, co agentura funguje, dokázala skvělé věci. Z malého start-upu až do spojení s globální sítí, z týmu o pár lidech k desítkám zkušených nejen digitálních specialistů. Nyní jdeme ještě o krok dál a agenturu plně začleňujeme do jedné z největších digitálních sítí na světě.

Adexpres v létě čekají další změny – o co přesně půjde?

V létě dokončíme celý proces integrace do globální sítě. Na sklonku léta dojde ke kompletnímu rebrandigu, kdy značka Adexpres zanikne a my budeme využívat pouze název iProspect Česká republika. Původní název tedy zůstane minulostí, ke které se budeme ale vždy hrdě hlásit.

Jaký dopad to bude mít na aktivity a klienty na českém trhu?

Z hlediska každodenní práce a fungování směrem k nim se pro klienta nic nemění. V dlouhodobém měřítku to bude znamenat rozvoj kvality servisu a obecně posun znalostí, technologií a případně i nových způsobů spolupráce. Fakt, že se agentura plně integruje do globální struktury, bude také znamenat lepší propojení s ostatními brandy, které patří do sítě Dentsu. Budeme tak moci našim klientům nabízet daleko funkčnější all-in-one řešení, které je klienty stále více poptáváno.

Za poslední rok Adexpres opustilo hodně výrazných osobností, jak jste se s tím vypořádali?

Ano, měli jsme v uplynulém roce několik odchodů a pravdou je, že to bylo pro firmu náročné období. K tomu je nutno dodat, že opravdu dobrých lidí je na trhu málo. Ovšem žádný z odchodů nebyl z čistého nebe, byl to postupný proces a s každým jsme o jeho směřování a budoucnosti bavili a někde se to „prostě nepotkalo“. Ovšem díky těmto odchodům jsme mohli začít mluvit o tom, jak chceme agenturu stavět, měli jsme možnost podívat se na složení týmů z většího odstupu a následně jsme se soustředili na nábor odborníků na ty oblasti, které jsme identifikovali jako nejvíce potřebné. Zároveň jsme mohli stavět na těch seniorních kolezích, kteří se do toho rozhodli jít s námi.

A jak se vám daří nábory lidí?

I vzhledem k novému nastavení agentury se nyní soustředíme spíše na přijímaní juniornějších kolegů. Doplnění týmu mladými talenty je přirozená věc a my to vnímáme jako příležitost. Právě oni přinášejí nové nápady, jiné pohledy na věc a svěží přístupy. Rovněž tím dáváme možnost zkušenějším seniorům zlepšit se v manažerských dovednostech, vyrůst a získat zkušenosti v rámci agentury rychleji, než je v jiných firmách běžně zvykem. 

Nové vedení Adexpresu

Ondřej Týma do Adexpresu přišel loni v září z mediálního domu Economia, kde se věnoval rozvoji programatického prodeje online reklamy.

„To, co za ten rok Ondřej s celým týmem Adexpresu dokázal a jak moc se posunul dopředu, pro nás bylo jasným znamením, že Ondrovo povýšení na pozici ředitele bude tím nejlepším řešením,“ uvedl Jiří Vítek, „head of media LoB“ v Dentsu pro střední a bvýchodní Evropu, který agenturu dočasně vedl.

Tandem nejvyššího vedení doplní Petra Košaříková, která se posouvá z pozice ředitelky pro klientský servis, již zastávala čtrnáct měsíců, do role ředitelky pro rozvoj obchodních vztahů. Na starosti bude mít i nadále vše, co se týká klientů, nových i stávajících, a dalších spoluprací. Před tím pracovala dva roky v agentuře Doblogoo jako digital a account director. V oboru se pohybuje už více než 13 let  a prošla i společnostmi jako Kaufland, OMD Czech, MEC či Mindshare.

Zavřít reklamu

Do boje s plýtváním jídlem vytáhly Ogilvy a Carulla

Starší článek

Livesport startuje globální kampaň. Její tváří bude Petra Kvitová

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.