Foto: GWI

GWI nově nabízí data o českých spotřebitelích

23. 5. 2022 11:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Výzkumná platforma vstoupila do České republiky ve spolupráci s komunikační skupinou Publicis Groupe.

Platforma GWI mapuje spotřebitelské chování nyní již ve 48 zemích na vzorku čítajícím téměř jeden milion respondentů. V České republice bude GWI čtvrtletně zkoumat vzorek 1 250 respondentů z řad internetové populace prostřednictvím online dotazníků, které si zajišťuje GWI. Sada dotazníkových otázek je stejná jako ve zbytku světa, liší se pouze ve výčtu konkrétních lokálních značek a služeb v jednotlivých segmentech. Právě na lokalizaci studie pro místní trh GWI spolupracovala s Publicis Groupe, která pomohla s definicí specifických značek a služeb a koordinací vstupu platformy do Česka.

„Data z GWI jsou tu od toho, aby lidem v marketingu pomohla do hloubky pochopit chování jejich cílových skupin, a to jak na lokální, tak na globální úrovni. Jsme rádi, že můžeme přidat Českou republiku jako náš 48. trh a spolupracovat zde s naším spolehlivým dlouholetým partnerem Publicis Groupe na poskytování dat, která jsou pro český trh vysoce relevantní,“ řekl Jason Mander, chief research officer, GWI.

Psali jsme
Výzkumný trh překonal rekordní rok 2019

Předností studie je dále snadná vizualizace dat a možnost jejich propojení s běžně používanými nástroji, a také skutečnost, že díky čtvrtletní frekvenci dotazování umožňuje flexibilně reagovat na aktuální změny na trhu. Jako partner projektu má Publicis k dispozici česká data jako první na trhu. Navíc se nyní Česká republika stává součástí na míru vytvořené globální studie PACE, kterou pro Publicis Groupe rovněž realizuje GWI.

„Data z GWI nabídnou nový pohled na českou internetovou populaci. V rámci Publicis Groupe navíc rozšíří možnosti využití našeho globálního nástroje pro strategické plánování CX Tool, který využívá GWI jako jeden ze základních datových zdrojů. Osobně se těším na souvislé šetření služeb, jako jsou různé online nebo mobilní platební systémy, streaming videa i audia, a také informace o uživatelích platforem jako je AirBnB, Booking nebo třeba Uber, Bolt a Liftago,“ uvedl Aleš Švarc, head of reporting and insights skupiny Publicis Groupe, který se podílel na formulaci otázek pro český trh.

Čtěte také
Výzkumníci spouští nový interaktivní nástroj

Foto: GWI

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.