Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Goodkin rozšiřuje spolupráci s Assa Abloy

Jakub Křešnička11. 5. 202211. 5. 2022

Po vyhraném tendru agentura pro skupinu zajistí produkci BTL a produktových materiálů pro region EMEIA.

Pražská strategicko-kreativní agentura Goodkin vyhrála síťový tendr pro všechny evropské, blízkovýchodní a africké trhy, na kterých působí skupina Assa Abloy. Výběrové řízení probíhalo od října loňského roku do letošního března. Skupina přes své marketingové manažery oslovovala agentury napříč trhy, kde působí.

„Ambicí klienta bylo získat nový kreativní pohled na věc, jelikož se stávající podobou kreativy nebyl spokojený,“ řekl pro MAM Mladen Grebo, acount director a spolumajitel Goodkin (na úvodní fotografii vlevo).

Tým agentury nově zajistí kompletní přípravu produktových materiálů a videí pro značky Smartair, Tesa Hotels, Code Handle a Incedo na širším mezinárodním poli poté, co loni Goodkin vyhrála tendr na portfolio značek Assa Abloy v zemích střední a východní Evropy.

Psali jsme
Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

„Věříme, že tuzemské agentury mohou přinášet stejnou kvalitu a servis jako ty ‚západní‘. A většinou za nesrovnatelně lepší cenu. Tím mohou české agentury získat na globalizovaném trhu velmi dobrou konkurenční výhodu. Je ale třeba západní klienty přesvědčit právě o kvalitě výstupu a služeb, které tuzemské agentury mají dnes už srovnatelné, což dokazuje i naše vítězství v tomto tendru,“ uzavřel Grebo.

Zavřít reklamu

Výzkumný trh překonal rekordní rok 2019

Starší článek

Radioprojekt: Radiožurnál stále na špici

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

Nebuď bafuňář. Nová kampaň cílí na transparentnost ve sportu

Eos media spouští svou první brandovou kampaň v historii. Zaměřuje se na neefektivní „bafuňářství“ v českém sportu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.