Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: AČRA MK
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Redakce MAM24. 5. 202224. 5. 2022

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.

Evropská databanka se v květnu stala členem Asociace českých reklamních agentur, která je nejstarším profesním odborným sdružením v oblasti reklamy a marketingových komunikací v České republice.

Evropská databanka je rodinná česká firma, která působí na trhu 31 let a poskytuje komplexní on-line marketingové služby pro malé a střední firmy a OSVČ. V letošním roce společnost převzali noví majitelé Marek Rokoský a Karel Pavka, kteří v rámci další expanze rozšiřují nabídku nových služeb, posilují obchodní tým a vyhledávají další strategická partnerství.

Evropská databanka provozuje portály edb.cz, edb.eu, poptavka.net, nabidka.net, či ceskaporadna.cz, spolupracuje s více jak 3500 klienty a spravuje databázi 526 960 českých a 107 587 slovenských firem.

Čtete také
Digitalizace rádií není jen DAB+

Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace vznikla už na jaře 1992. Loni řady dvou desítek jejích členů rozšířila společnost Česká produkční. Od roku 2020 je pak AČRA MK zároveň kolektivním členem Asociace komunikačních agentur (AKA).

Asociace českých reklamních agentur je rovněž pořadatelem už šestnáctého ročníku konference Digimedia, která se koná ve středu 1. června v Kongresovém sálu České televize v Praze na Kavčích horách.

Zavřít reklamu

Nástroje od Česko.Digital a NFNZ pomohou médiím zvýšit zájem o zprávy

Starší článek

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20223. 7. 2022
Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.