Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Henkel
Marketing

Za reklamy na čisticí prostředky utrácí nejvíce Henkel

Redakce MAM22. 4. 202222. 4. 2022

Podle monitoringu reklamy Ad Intel agentury Nielsen Admosphere doplňují první pětku největších inzerentů Reckitt Benckiser, Procter & Gamble, Unilever a AC Marca.

Jarní přehled nejsilnějších zadavatelů inzerce v segmentu detergentů, čisticích a lešticích prostředků připravila v rámci zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel výzkumná agentura Nielsen Admosphere.

Podle dat za první kvartál letošního roku zadavatelům v tomto segmentu vévodí skupina Henkel ČR, která podle ceníkové hodnoty reklamního prostoru za inzerci utratila necelých 146 milionů korun. Následuje ho tuzemské zastoupení společnosti Reckitt Benckiser, které využilo prostor v ceníkové hodnotě 117 milionů korun. Zbylí zástupci první pětky – Procter & Gamble, Unilever a AC Marca – utratili každý pod sto milionů korun.

Z pohledu samotných produktů jsou podle ceníkových hodnot prostoru nejinzerovanějšími produkty v tomto segmentu Finish a Vanish. Oba patří do sortimentu druhého největšího inzerenta Reckitt Benckiser. Zbylé tři řady výrobků z první pětice nejinzerovanějších už spadají pod Henkel.

Zavřít reklamu

Marketup dosáhla za rok 2021 tržeb 245 milionů korun

Starší článek

Do Asociace online vydavatelů vstoupilo Extra Online Media

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.