Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

V pondělí vychází Extra MAM věnované polygrafii

Redakce MAM22. 4. 202222. 4. 2022

V pondělí 25. dubna vychází příloha týdeníku Marketing & Media zaměřená na trendy, ale i výzvy, s nimiž se v současné době potýká obor polygrafie a výroby reklamy.

Další z letošní plánované řady specializovaných příloh Extra Marketing & Media se věnuje tisku, signmakingu i obalům a vychází při příležitosti konání 27. ročníku veletrhu Reklama Polygraf Obaly. Ten se koná od 3. do 5. května na výstavišti PVA Expo Praha v Letňanech.

„Situace v papírenském průmyslu je katastrofální. Termíny dodávek jsou nejisté a ceny se mění směrem nahoru skoro každých čtrnáct dní. O návratu do doby před covidem se mluvit nedá. Zaměřovali jsme se hlavně na to, abychom přežili. Mnohým kolegům se to nepovedlo a své tiskárny zavřeli,“ popisuje dnešní realitu tiskáren v úvodním článku přílohy jednatel Uniprintu Miroslav Kopecký.

Napříč segementy se odborníci oslovení v Extra MAM potvrzují růst cen. „Zdražují se obaly, materiály pro vizuální komunikaci a signmaking. Cena papíru vzrostla na dvojnásobek během devíti měsíců. Naše distribuční prodejní ceny upravujeme podle výrobců. Tento jev je platný pro všechny na trhu a v podstatě z něho nyní není úniku,“ říká generální ředitel společnosti Igepa Petr Breburda.

Významným faktorem určující další směr oboru je ekologie provozů a proces digitalizace. „Pandemie způsobila, že elektronický obchod a širší využití web-to-print řešení jsou nejdůležitějšími investicemi tiskařů. Do roku 2030 se online specifikace a objednávání stanou normou. Čeká nás tedy svět nových prodejních kanálů. Tiskaři se budou muset vypořádat s aplikacemi pro nabídku služeb, stejně jako taxikáři s platformami Uber či Bolt. Loajalita zákazníka se velmi sníží a důraz bude kladen na služby,“ tvrdí v příloze Extra MAM Nosálová Kálalová, ředitelka veletrhu Reklama Polygraf Obaly.

Speciální příloha Extra Marketing & Media věnovaná výrobě reklamy, polygrafii a obalům je samostatně neprodejná a vychází jako součást letošního 17. vydání MAM. Od pondělí 25. 4. bude dostupná jak tištěná, tak elektronická verze v e-shopu MAM a omezený počet výtisků bude k dispozici rovněž návštěvníkům veletrhu Reklama Polygraf Obaly.

Pokud máte o MAM s přílohou zájem ve větším počtu výtisků, nebo chcete mít jistotu, že pro vás bude určitě k dispozici tištěná verze, neváhejte nás kontaktovat na mail @redakce.

V případě, že vás zajímá komerční spolupráce u dalších plánovaných specializovaných příloh, obraťte se na obchodního manažera @Honzu.

Zavřít reklamu

Tipsport: od sázení tiketů k sázení stromů

Starší článek

Marketup dosáhla za rok 2021 tržeb 245 milionů korun

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.