Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: youtube.com
Marketing

Snoop Dogg a ti druzí, pomáhájí CBD byznysu a vydělávají

Mezinárodní den marihuanyJakub Křešnička20. 4. 202220. 4. 2022

Na rostoucím a postupně se otevírajícím trhu s marihuanou se uchytily celebrity, které se dlouho zasazovaly o její legalizaci a šířily její „dobré jméno“.

Snoop Dogg

Legendárný raper s vlastním jménem Cordozar Calvin Broadus je s marihuanou spojený od začátku své kariéry. „Vždy jsem věděl o prospěšných účincích CBD i THC, dávno před tím, než to začalo být populární,“ uvedl mimo jiné pro americký Forbes Snoop Dogg, který už v roce 2015 rozjel byznys s marihuanou pro medicinské i rekreační užití pod značkou Leafs by Snoop (LBS).

Výrobky produkuje a distribuuje kanadská společnost Canopy Growth, vizuální identitu pro ně vytvořila společnost Pentagram. „Snoop i jeho tým jsou důsledně zodpovědní ohledně užívání produktů, které jsou jasně cílené na odpovědné dospělé. Balení musejí být neprůhledná a před dětmi zabezpečená,“ říká k tomu agentura ve své prezentaci.

Už v roce 2015 také Snoop založil produkční společnost Merry Jane, která mimo jiné provozuje stejnojmenný server, jenž se věnuje popularizaci, zpravodajství a životního stylu spojeném s marihuanou. Není divu, že získal Snoop Dogg první cenu za celoživotní přínos oboru na Clio Cannabis Awards v roce 2020.

Psali jsme
VIDEO: Na Clio Cannabis Awards uspěl obraz v poli i dokument

Willie Nelson

Loni získal ocenění za celoživotní přínos na Clio Cannabis Awards populární americký countryový zpěvák Willie Nelson. Už 88letý umělec má rovněž za sebou dlouhé dekády propagování léčivých účinků marihuany a konopných produktů. Se svým týmem má rovněž na svědomí několik řad produktů pod značkami Willie’s Reserve, v níž je nabízena marihuana od nezávislých farmářů, nebo Willie’s Remedy, která nabízí čaje, kávu i olejové tinktury s CBD. Sám Nelson se mimo jiné v talk show Jimmyho Fellona označil za „hlavního ochutnavače“ produktů své značky. Loni také spolu s partnery rozjel výroční konferenci pro popularizaci a edukaci o oboru Luck Summit: Planting the Seed, jejíž druhý ročník startuje 20. dubna.

Čtěte také
Oslavujeme konopí tím nejlepším z reklam

Seth Rogen

Zálibou k marihuaně je známý i komik, scénárista, producent a režisér Seth Rogen. Ani on nemohl chybět v konopném byznysu, a tak se svým filmařským partnerem Evanem Goldbergem založili loni v březnu značku Houseplant. Ta vedle konopných produktů nabízí i ručně vyráběné doplňky od popelníků a lamp až po vázy či zapalovače. Některé z nich jsou údajně dílem samotného Rogena.

Letos značka vstupuje na trh USA a při té příležitosti prošly její obaly redesignem od agentur MA-MA a Pràctica. Dózy na marihuanu připomínají stavebnice LEGO a podobně se dají skládat na sebe, jsou ve třech barvách podle variet konopí, které Housplant prodává. Barevná balení doplňkového zboží pak zboku doplňují modernisticky jednoduché kresby samotných produktů. Na základě původního logotypu agentury vytvořily i speciální typografii.

Čtěte také
Cannabis a design jsou vynikající spojení

Jay Z

V prosinci 2020 přišel s vlastní značkou Monogram i Shawn „Jay-Z“ Carter, raper a manžel zpěvačky Beyoncé. Mateřská společnost Monogramu The Parent Company koupila několk dalších společností z oboru a už loni v květnu si tak zajistila kapacity na produkci více než 408 tun kalifornské marihuany. Monogram se podle svého claimu zasahuje o novou éru cannabis spojenou s „důstojností, péčí a konzistentností“.

Čtěte také
S CBD až na vrchol!

Zavřít reklamu

Cannabis a design jsou vynikající spojení

Starší článek

Přikrývky ze dřeva a koberečky z PET lahví

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.