Foto: Snap

Snap má malý a cenově dostupný dron

29. 4. 2022 10:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Firma Snap představila na svém čtvrtečním Snap Partner Summitu řadu vylepšení a nových vychytávek. Jsou mezi nimi i drony Pixy.

Snap na čtvrtečním setkání oznámil, že aktuálně má světově 600 milionů uživatelů měsíčně a více než 332 milionů denních aktivních uživatelů. Meziročně tak zaznamenala v této metrice 20procentní růst, což je skvělý výsledek, obzvláště v porovnání s konkurencí. Za stejné období Twitter totiž navýšil počet denních uživatelů ani ne z poloviny jako Snap a Facebook dokonce jen o čtyři procenta. Výzvou pro Snap ale zůstávají výsledky TikToku (růst mezi 50 a 60 %).

Počet sdílení obsahu na Snapchatu z partnerských aplikací – jako písničky ze Spotify nebo tweety z Twitteru – překročil loni šest miliard. „Zasahujeme více než 75 procent lidí ve věku 13 až 35 let ve více než dvaceti zemích. A naše globální komunita dál roste, tři roky po sobě zrychluje meziroční růst aktivních uživatelů,“ řekl Evan Spiegel, CEO firmy.

Firma uvedla, že jejich AR komunita představuje opravdový byznys. „Tito developeři reprezentují téměř každou zemi na světě, vytvořili více než 2,5 milionů ‚lenses‘, které mají pět bilionů zhlédnutí,“ dodal Spiegel a oznámil, že pro další podporu AR inovací spouští firma mimo jiné Lens Cloud – volně dostupnou kolekci služeb pro vývojáře.

Drony i virtuální nákupy

Snap představil svůj vlastní dron. Létající kamerka Pixy – jak ji říká – se vejde do dlaně a je jednoduchý na ovládání. Cena dronu, která má zabudovanou 16GB paměť pro uchování stovky videí nebo jednoho tisíce fotek, začíná na 229 dolarech.

https://www.youtube.com/watch?v=ZTV4A8D3rQ0&ab_channel=Snapchat

Snap také uvádí nové technologie, které napomohou značkám dostat díky AR produkty blíže spotřebitelům a posílí pozitivní zákaznickou zkušenost. Snap 3D Asset Manager umožní obchodníkům snadnější využití rozšířené reality pro vytváření 3D modelů z produktů v katalogu, což by mohlo například minimalizovat vratky. Dress Up je zase novým „místem“, kde mohou obchody a tvůrci využít AR pro virtuální zkoušení oblečení. Tato služba bude dostupná obchodníkům pro jejich vlastní aplikace či weby také prostřednictvím Camera Kit pro AR nákupy. Bude dostupná pro Android i iOS.

Jednou z prvních, kdo Camera Kit pro AR nákupy využila, je značka Puma, která umožňuje zákazníkům vyzkoušet si boty digitálně pomocí jejich telefonů.

Foto: Snap

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.