Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Konektor
Marketing

Sjednocení Konektoru reaguje na mazání hranic mezi obory

Jakub Křešnička28. 4. 202228. 4. 2022

Komunikační skupina Konektor integrovala všechny služby pod jednu značku. „Cílem je nalézt pro klienty nejlepší komunikační řešení bez ohledu na specializace,“ říká Jaroslav Duroň.

Komunikační skupina Konektor se přestěhovala do nových kanceláří na Praze 1 a integrovala všechny služby pod jednu značku. Formálně pod brandem Konektor působí agentury Konektor PR (dříve PR.Konektor), která se specializuje na moderní public relations, Konektor Campaigns (dříve reklamní agentura Konektor), působící na poli reklamy a ATL komunikace, Konektor Digital (dříve Konektor Social), soustředící se na digitální komunikaci, sociální média a content marketing, Konektor Influencers (dříve The Hive), která pracuje s influencery a The Ship, která poskytuje služby v oblasti public affairs.

Partner skupiny Jaroslav Duroň, který Konektor ovládá společně s Davidem Růnou, Petrem Rydlem a Rostislavem Starým, strategii vedoucí k propojení služeb přibližuje v rozhovoru. „Je to další krok v mazání hranic mezi týmy, podobně jako se mažou hranice mezi disciplínami,“ říká.

Bude se vám při propojení agentur pod jednou značkou lépe konkurovat velkým skupinám, které se mění na podobném principu?

Důvodem pro sjednocení našich jednotlivých služeb zahrnujících ATL/BTL, PR, digital, práci s influencery, public affairs a další pod značku Konektor je hlavně snaha ještě posílit vnitřní vědomí integrace, spolupráci všech lidí v Konektoru. Je to další krok v mazání hranic mezi týmy, podobně jako se mažou hranice mezi disciplínami. Všichni jsme Konektor a naším cílem je nalézt pro naše klienty nejlepší komunikační řešení bez ohledu na specializace a jiné nevyřčené limity.

Usnadní vám tento krok účast v tendrech? Jakou máte pro hlášení se do výběrových řízení strategii?

Příležitosti ve výběrových řízeních rádi využíváme. Nejraději máme zadání, která umožní návrh a realizaci integrovaných kampaní, které propojují více disciplín. Díky vlastní pobočce na Slovensku a členství v rámci globální síti Eurocom Worldwide jsme schopni nabídnout služby pro klienty, kteří mají v Praze na starosti CEE region. Naše pražská kancelář pak plní roli „hubu“ a koordinátora vůči klientovi, což je pro něj jednodušší. Nicméně se účastníme i tendrů například pouze na PR a i v budoucnu se o každou takovou příležitost rádi popereme.

Jak na spojení reagují stávající klienti? Očekáváte, že budou díky integraci využívat více dříve oddělených služeb?

Od našich klientů máme jednoznačně pozitivní reakce. I díky tomuto kroku se nám u nich neustále daří rozšiřovat škálu služeb v oblasti integrované komunikace. Začínáme například s PR a postupně rozšiřujeme záběr služeb do dalších oblastí marketingové komunikace.

Plánujete pro další růst akvizice agentur, případně zakládání nových, jako to bylo v případě The Ship?

Letošní rok bude ve znamení integrace jednotlivých týmů a prohlubování spolupráce při realizaci klientských projektů. Prohlubujeme spolupráce se specializovanými partnerskými agenturami, například v oblasti mediálního plánování a nákupu. Společně s agenturou Testuj.to jsme hodně aktivní v oblasti komunitního testování produktů a služeb a získávání autentických uživatelských recenzí, které jsou důležité při výběru produktů u spotřebitelů. Ve velmi blízké budoucnosti připravujeme spuštění těchto služeb na Slovensku a v Maďarsku.

Jak se vám daří rozšiřovat tým zaměstnanců? Je větší integrace výhodou pro nábor?

Průběžně hledáme nové kolegy napříč Konektorem. Vedle možnosti podílet se na integrovaných klientských kampaních jim nabízíme celou řadu benefitů, mimo jiné až dva měsíce dovolené, možnost využívání home office, školení…

Konektor má kanceláře v Česku a na Slovensku, prostřednictvím dlouholetého členství v síti nezávislých komunikačních agentur Eurocom Worldwide realizoval i řadu úspěšných mezinárodních kampaní. Dlouhodobě pracuje mimo jiné pro klienty jako Microsoft, Jelen, Dámejídlo, Mondelez, Heureka, Nvidia, Stock, Zoot, Sazka, Oriflame, Danone a další.

Za dobu své existence Konektor sesbíral téměř stovku různých oborových ocenění v Česku, na Slovensku i v mezinárodních soutěžích.

Konektor je dlouholetým aktivním členem mnoha profesních organizací v Česku a na Slovensku, ve kterých se aktivně podílí na rozvoji, evangelizaci a profesní etice různých komunikačních disciplín. Začátkem roku 2022 vstoupil do AKA, kde se aktivně podílí na boji s dezinformacemi a zvyšování mediální gramotnosti veřejnosti.

Zavřít reklamu

Staropramen si v kampani vychutnává sarkasmus

Starší článek

Na spolupráci s kreativci si firmy z jižní Moravy rozdělí čtyři a půl milionu korun

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.