Foto: Mattoni 1873

Mattoni a Budvar společně nabízejí nové nealko ochucené pivo Birgo

5. 4. 2022 13:04

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nápoje se třemi chuťovými variantami už se prodávají na Slovensku, v Česku budou dostupné během několika týdnů.

Na trh vstupuje nová značka ochucených nealkoholických pivních mixů Birgo, kterou společně uvádějí společnosti Budějovický Budvar, dodala základ nealkoholického piva, a Mattoni 1873, která se postarala o příchutě. Zatím jde Grapefruit, Citron-Limetka a Mango-Limetka, kterou na českém trhu žádný jiný výrobce nenabízí.

„Spolupráce s Budějovickým Budvarem mi dává obrovský smysl. Nejenže jsme společně vyvinuli skvěle chutnající produkt, ale máme i stejné názory na udržitelné podnikání a věříme, že je potřeba zavést cirkulární principy do praxe,“ uvedl na tiskové konferenci v Kongresovém centru v Praze Alessandro Pasquale, generální ředitel Mattoni 1873.

Podobně spolupráci firem popsal i generální ředitel Petr Dvořák Budějovického Budvaru, jenž se během konference přidal k iniciativě Zálohujme.cz. Do té se minulý týden mimochodem přidala i společnost Kofola a v iniciativě za zavedení zálohové systému i na PET lahve a plechovky je tak už 24 společností.

Dvořák uvedl, že nový projekt se připravoval zhruba rok a půl a dva roky. „Na nápadu pro spolupráci jsme se shodli rychle během první společné schůzky, déle se připravoval produkt samotný, který jsme postupně ladili podle zpětné vazby od spotřebitelů. Nejdéle trvala příprava nové linky,“ uvedl na otázku MAM Dvořák.

Novou linku s hodinovou kapacitou až 50 000 plechovek spustil pivovar oficiálně na konci března. Balí plechovky do papírových multipacků, jež navíc neobsahují lepidlo. Jedná se o technologii tzv. wrap-around s obsahem recyklovaného papíru, jejíž použití ušetří 16 procent uhlíkové stopy oproti klasickým plastovým fóliím. Samotný materiál plechovek pak obsahuje 74 procent recyklovaného hliníku.

Foto: Mattoni 1873

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.