

Komunikaci iGlobusu rozvíjí agentura Better
Agenturu řetězec Globus oslovil, aby zajišťovala komunikaci služby v online i offline prostoru.
Globus si vybral agenturu Better pro komunikaci služby iGlobus, která funguje pro online nákup a vyzvednutí přes výdejny. „V loňském roce jsme vyhráli výběrové řízení na nový vizuál obalů Poctivé výroby Globus. Vycházeli jsme z korporátní linky Globusu, ale oživili jsme ji určitou hravostí. Od té doby se spolupráce neustále rozvíjí,“ uvedl k tomu account manažer projektu Marek Klekner.








Agentura pokrývá celou komunikaci od sociálních sítí, tvorby bannerů pro PPC kampaně i web včetně offline nosičů v podobě billboardů nebo letáků. Na projektu se tak podílí celé kreativní oddělení – grafický tým i copywriteři.
Služba iGlobus prozatím funguje v Ostravě a na pražském Zličíně. Aktuálně probíhá lokální aktivační kampaň cílící na zákazníky ostravského hypermarketu, která komunikuje s publikem v ostravském dialektu.
Podobné zprávy


Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News


Knowlimits se stává největší agenturou na trhu


Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

