Foto: Globus

Komunikaci iGlobusu rozvíjí agentura Better

13. 4. 2022 12:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Agenturu řetězec Globus oslovil, aby zajišťovala komunikaci služby v online i offline prostoru.

Globus si vybral agenturu Better pro komunikaci služby iGlobus, která funguje pro online nákup a vyzvednutí přes výdejny. „V loňském roce jsme vyhráli výběrové řízení na nový vizuál obalů Poctivé výroby Globus. Vycházeli jsme z korporátní linky Globusu, ale oživili jsme ji určitou hravostí. Od té doby se spolupráce neustále rozvíjí,“ uvedl k tomu account manažer projektu Marek Klekner.

Agentura pokrývá celou komunikaci od sociálních sítí, tvorby bannerů pro PPC kampaně i web včetně offline nosičů v podobě billboardů nebo letáků. Na projektu se tak podílí celé kreativní oddělení – grafický tým i copywriteři.

Služba iGlobus prozatím funguje v Ostravě a na pražském Zličíně. Aktuálně probíhá lokální aktivační kampaň cílící na zákazníky ostravského hypermarketu, která komunikuje s publikem v ostravském dialektu.

Čtěte také
Jan Vašíček je novým ředitelem brand marketingu Globusu

Foto: Globus

Redakce MAM

Další zajímavé čtení