Foto: Rohlik.cz

Rohlík má další privátní značku, kávu Ubomi

16. 3. 2022 07:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Značka klade důraz na udržitelnost, má certifikát Rainforest Alliance a kapsle jsou kompostovatelné.

Po uvedení privátních značek mléčných produktů Miil, uzenin Dacello a papírových hygienických potřeb Moddia přišel nyní Rohlik.cz se značkou Ubomi, doma kompostovatelnými kávovými kapslemi.

Slovo Ubomi má ztělesňovat život a design obalu s kmenovými maskami připomíná původ kávy. Brzy by měly přijít různé variace kávových zrn z Brazílie, Etiopie, Kolumbie a dalších regionů.

Udržitelnost je dlouhodobě jedním z klíčových pilířů Rohlíku, a tak i nová privátní značka klade důraz na ochranu životního prostředí. Kapsle Ubomi jsou vyrobeny z přírodního materiálu získaného z přírodní celulózy a rostlinných olejů. Pocházejí od Capsul-in-Pro, podle firmy jde o první kapsle na trhu, které mají certifikaci TUV OK Home Compost umožňující kompostování přímo doma.

„Důležité je, že káva v našich kapslích Ubomi má certifikaci Rainforest Alliance. Koupí tohoto produktu tak zákazníci pomáhají podporovat ekologicky šetrné a férové zemědělství,“ uvedl Petr Chvojka, šéf privátních značek Rohlik Group.

Foto: Rohlik.cz

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.