Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: LitCBD
Marketing

LitCBD spustila nový web a posiluje branding

Redakce MAM18. 3. 202218. 3. 2022

Pěstitelská společnost chce posílit pozici na českém konopném trhu, rozšiřuje nabídku a tým o specialisty včetně šéfa marketingu Jana Svěráka.

Pěstitelská společnost LitCBD se chce prostřednictvím nového brandingu a rozšíření týmu zviditelnit na českém konopném trhu. Ústředním motivem je především sjednocení všech vizuálních prvků nového webu i produktů či rozšíření portfolia.

Vojtěch Ulman

„Nový design webu a vizuální branding, o který se postaral art director Tomáš Kubíček, ukazuje především lásku týmu ke konopí a celému procesu, od pěstování až po finální prezentaci. Web je pro nás klíčovým prvkem ke spojení se zákazníkem, sjednocuje totiž v sobě jak prodejní, tak komunikační složku a do budoucna se má rozšířit také o blog a livestream z pěstírny,“ uvedl Vojtěch Ulman, CEO a spoluzakladatel LitCBD.

Nový design prostupuje všemi kanály firmy, od webu a sociálních sítí až po prodejní automaty, partnerské prodejny či stánky na konopných festivalech. V současné době se připravuje také tematický „merch“ a na konci roku 2022 i přímo Lit flagship obchod.

Aby firma udržela dosavadní tempo růstu, rozhodla se pro rozšíření doposud šestičlenného týmu o tři nové kolegy. Jedná se o specialistu na pěstování a extrakci Benedicta Adama na pozici „chief growing engineer“, který se postará o německou preciznost a kvalitu při pěstebním procesu. Dále je to Jan Svěrák na pozici „chief marketing officer“, který přináší více jak dvacet let zkušeností z oboru marketingu, médií a výzkumu. Trojici posil uzavírá Jan Mitka na pozici „facility engineer“, jenž zajistí správu a rozvoj pěstebních systémů.

S rozvojem kvality pomáhají také partneři firmy. Společnost APTO s vývojem LED osvětlení, firma Naarden s optimalizací vybavení pro pěstování či společnost Canna Nutritiens pro zdokonalování pěstebních procesů. V letošním roce je důležitým krokem rozšíření stávající nabídky o novinky, které společnosti umožní oslovit širší okruh zákazníků. Ve druhém čtvrtletí roku 2022 by mělo jít především o nové druhy olejů a náplní do vaporizačních per. V případě olejů jde o novinky s obsahem THC do 1 procenta dle nového zákona, celospektrální konopné oleje s ovocnou příchutí, specializovaný olej pro podporu snění a celou řadu produktů pro domácí mazlíčky. Cílem firmy v nadcházejících měsících bude nabídnout zákazníkům produkt pro každou jejich potřebu a příležitost.

Zavřít reklamu

Technologický odboj a digitální partyzáni

Starší článek

Vydavatelé se už cítí na  „post-cookie“ dobu připravenější

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.