Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Sappi
Marketing

Překvapivá síla tisku

AdvertorialKatarína Béni, Sappi14. 2. 202214. 2. 2022

Nový průzkum Kantaru a Sappi odhalil pohled do budoucnosti marketingu, ukázal i to, jaká bude role tištěných médií v komunikaci.

V roce 2020 použil Nike neobvyklou komunikační strategii k propagaci tenisek Air Max 2090: místo bombardování zákazníků příspěvky na Instagramu nebo reklamou na TikToku, rozeslal svým nejvěrnejším zákazníkům limitovanou — tištěnou — brožuru. Zákazníci si mohli vytvořit svůj vlastní jedinečný design vybarvením bot a poté pomocí mobilní aplikace vidět, jak by jejich výtvory vypadaly ve skutečnosti.

Pocit privilegia a nostalgie po dětském vybarvování se staly obrovským úspěchem, což dokazuje, že tisk hraje klíčovou roli v komunikačních kampaních. Globální společnost Sappi zabývající se výrobou grafických papírů zkoumá roli tisku v marketingové komunikaci již řadu let.

Co je důležité pro spotřebitele

V budoucnu mohou tištěná a digitální média spolupracovat na zlepšení návratnosti investic (ROI) a podle průzkumu provedeného společnostmi Sappi a Kantar Media s více než 1200 marketéry se vyplatí vrátit se k offline publikacím, aby se zvýšila důvěra ve značku.

Zmíněný průzkum společností, oslovil marketéry ze Spojených států a čtyř evropských zemí. Výsledky výzkumu poskytují pohled nejen na budoucnost marketingu, ale také na to, co je skutečně důležité pro spotřebitele, kteří jsou již vyčerpaní z digitálního světa v „éře post-zoomu“.

Průzkum zjistil, že více než polovina účastníků věří, že ROI bude i nadále klíčovým ukazatelem výkonnosti (vedle spokojenosti zákazníků) a kanály, které přinesou ROI, budou digitální — vedle tištěných publikací a outdooru.

Podle výzkumu se nejvyšší důvěře spotřebitelů mezi komunikačními kanály těší televize, tištěné reklamy a tištěné publikace. To platí také pro mladší generace.

Autenticita a důvěra

Dotknout se produktu, popadnout knihu, prolistovat časopis je fyzickou a emocionální odměnou, za kterou jsou nakupující ochotni zaplatit více, i když jsou k dispozici digitální, levnější alternativy.

Průzkum se také zabývá budováním vztahů mezi spotřebiteli a značkou. Šest z deseti respondentů říká, že spolehlivost je prvořadá, a téměř čtvrtina účastníků průzkumu by si zvolila tisk jako svůj komunikační kanál, a to díky vysokému pokrytí a skutečnosti, že tisk může skutečně oslovit cílové publikum. Podle výzkumu se nejvyšší důvěře spotřebitelů mezi komunikačními kanály těší televize, tištěné reklamy a tištěné publikace. To platí také pro mladší generace, které si spojují tisk s hodnotou a spolehlivostí.

Podle výzkumu Kantar si 9 z 10 lidí pamatuje značku a 60 procent z nich hledá tuto značku online poté, co obdrží direct mail. Odborníci zjistili, že direct mail zvýšil hodnotu online objednávek o 12 procent.

Účel, důvěryhodnost, inovace produktů a udržitelnost budou hrát klíčovou roli v budoucích marketingových trendech. Tisk s námi zůstane i nadále a může vylepšit návratnost investic do reklamy (ROI) v spolupráci s digitálními kanály (ne jim konkurovat). 

Chtěli byste si přečíst celou zprávu?
Klikněte na odkaz A Glimpse Into The Future of Marketing!

Zavřít reklamu

Reklamní přehlídka roku se blíží

Starší článek

Mutumutu má nového šéfa mezinárodního marketingu, stal se jím Álvaro Martínez

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.