Media pro Tento zajišťuje Publicis Groupe

9. 2. 2022 10:02

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Publicis pro značku finské společnosti Metsä Tissue řeší kompletní mediální strategii napříč všemi mediatypy.

Finský výrobce papírových produktů Metsä Tissue si v mezinárodním výběrovém řízení na mediální agenturu vybral skupinu Publicis Groupe. Společnost, která v České republice prodává toaletní papíry, papírové kapesníky či kuchyňské utěrky pod značkou Tento, hledala v tendru strategického partnera pro nákup a plánování médií na desítce evropských trhů (Česko, Slovensko, Finsko, Švédsko, Norsko, Dánsko, Polsko, Estonsko, Litva a Lotyšsko).

Publicis Groupe bude v Česku pro značku Tento zajišťovat kompletní mediální strategii napříč všemi mediatypy. Spolupráce byla zahájena začátkem ledna.

„Naším cílem bylo najít mezinárodního mediálního partnera, který by zviditelnil naše spotřebitelské značky a jejich novou identitu a komunikaci na všech našich klíčových trzích. Chtěli jsme najít dlouhodobého strategického partnera, který podpoří strategii a obchodní cíle společnosti Metsä Tissue. Nabídka Publicis Groupe byla skvělou kombinací silného strategického vedení v kombinaci s hlubokou znalostí místních mediálních trhů. Ocenili jsme také jednotné procesy a nástroje napříč trhy,“ uvedla k výsledkům tendru Magdalena Smolinska, marketingová ředitelka Metsä Tissue CEE.

Čtěte také
Tento mění design produktů a komunikaci s VMLY&R Commerce a Ogilvy

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.