Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Deutsche Telekom
Marketing

Hlavní bude „Téčko“ a magenta

Radana Čechová21. 2. 202221. 2. 2022

Společnost Deutsche Telekom, jejíž součástí je T-Mobile, globálně posouvá pozici značky, mění její komunikaci a upravuje také logo.

Deutsche Telekom, k níž patří také český T-Mobile, mění pozici korporátního brandu, aby korespondovala s jeho větším zaměřením na digitální život, udržitelné aktivity a společenskou soudržnost. Společnost se rozhodla, že celosvětově bude vytvářet jednotnou „brand experience“, s čímž souvisí také mezinárodně konzistentní „one-brand“ přístup a jednotné budování značky.

Nové, kompaktnější korporátní logo má ve svém středu písmeno „T“, které bude také v centru komunikace. Purpurové barvě (magenta) pak přiřkne společnost důležitější a jasnější roli. Název barvy „magenta“ bude v budoucnosti využit i na rozdělení portfolia produktů, jako „Magenta TV“, „Magenta music“, a to ve všech zemích, kde Deutsche Telekom působí.

„Náš globální tržní přístup je hlavním pilířem naší mezinárodní digitální a udržitelné korporátní strategie,“ uvedl ve zprávě Deutsche Telekom šéf značky Ulrich Klenke. „Jeden cíl, jedna architektura, jedno logo, jedno tvrzení a jeden design – s naší globální strategií značky chceme dosáhnout toho, že náš vývoj směrem k ‚vedoucímu digitálnímu telco hráči‘ bude patrný/vnímatelný všem,“ dodal.

Brand video: „One Company. One Brand. One Mission“

Silnější „T“

Součástí „one-brand“ strategie Deutsche Telekom je také to, že nové logo budou využívat všechny společnosti na všech trzích, které fungují pod „Téčkem“. Forma loga bude vždy symbol-T-symbol (digit-T-digit). Písmeno T je kompaktnější než doposud, křivky byly upraveny, aby byly otevřenější (ne jako „svěšené ruce“). Oproti staré verzi „Téčka“ byla zesílena patka, dřík i ramena. Design je geometričtější a umožní také snadnější používání napříč všemi digitálními i fyzickými „touchpointy“.

Písmeno „T“ rovněž dostane v budoucí komunikaci prominentnější roli. Z pouhého označení firmy či služby se dostane do středu dění, což mu umožní být součástí kontextu příslušného obsahu. Logo jakožto symbol témat repositioningu bude též symbolem digitálního optimismu. Cíl (purpose) značky Deutsche Telekom je „Nepřestaneme, dokud nebudou všichni připojeni.“


Magenta nejen barvou

Magenta, velmi dobře odlišitelná barva, která je zřetelně spojena s Deutsche Telekom, dostane další roli, jež půjde za její vliv, coby barvy. „Plánujeme využít její jméno k aktivnímu dělení portfolia, abychom se ještě více odlišili od konkurence,“ říká Ulrich Klenke, což podle něho v kombinaci s takzvaným Liquid brand designem, který firma představila na podzim roku 2020, značku globálně posílí. „Přítomnost naší značky bude jasnější, konzistentnější a srozumitelnější napříč mezinárodními trhy – a tím i působivější a účinnější.“


Poprvé v Barceloně

Deutsche Telekom přetvořené logo využije poprvé na konci února v Barceloně, konkrétně na Světovém veletrhu a kongresu pro konektivitu, mobilní komunikaci a technologie (Mobile World Congress), který se koná od 28. února do 3. března. Globálně se změna bude implementovat v následujících dvou až tří letech. V prvním kroku společnost změní své digitální kanály, komunikační kampaně a sponzoring. Změny ve fyzickém světě – jako je označení budov a prodejen – přijdou na řadu následně.

Strategie nové značky byla vyvinuta in-house v Deutsche Telekom v oddělení „group brand management“. Na její implementaci se podílí všechny relevantní oblasti skupiny a probíhá ve spolupráci s Dusseldorfským studiem MetaDesign.

V letošním reportu „Brand Finance Global 500“ se uvádí, že současná hodnota značky Deutsche Telekom je 60,2 miliardy dolarů, což je v přepočtu 1288 miliard korun. Jen pro zajímavost hodnota značky Mercedes-Benz je podle zprávy 60,8 miliardy dolarů a Googlu 263,4 miliardy. Ve světovém měřítku patří značce Deutsche Telekom v kategorii Telekomunikace druhé místo hned za společností Verizon (69,6 mld. USD).

Zavřít reklamu

Kampaň Kofoly má méně cukru a více hudby, od Horkýže Slíže a Márdiho.

Starší článek

Měření Radioprojektu je jako tanec na Titaniku

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.