Foto: EPic PR

Epic PR nově spolupracuje se společností BDO

8. 2. 2022 11:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Agentura chce zvyšovat povědomí o poradenské společnosti a sílu její značky pro nábor zaměstnanců i akvizici klientů.

Agentura Epic Public Relations zajišťuje od nového roku mediální profilaci poradenské společnosti BDO, která se na českém trhu řadí za firmy „velké čtyřky“ a letos slaví třicetileté výročí. Cílem spolupráce je na pozadí historie, tradice a zkušeností značky zvyšovat povědomí o společnosti, posílit expertní pozici BDO ve vybraných oblastech a také podporovat dobré jméno značky pro nábor zaměstnanců a akvizic nových firem.

„Letošní třicetileté výročí působnosti v ČR pokládáme za velmi dobrou příležitost představit dnešní BDO trhu, jaká je, a co nejlépe využít svou odbornost, znalost, zkušenost a podělit se o ni formou komentářů, doporučení a rad s firmami, pro které mohou mít vysokou informační hodnotu, a tudíž přínos pro jejich podnikání,“ uvedla Andrea Bartoňová, obchodní a marketingová ředitelka BDO a dodala: „Věříme, že nás EPIC PR dokáže s tímto trhem a médii dobře propojit a najít ty správné lidi, pro něž chceme být takovým domácím lékařem na poli poradenství.“

Robert Hladil, řídící partner Epic PR k tomu dodal: „V komunikaci využijeme zkušeností získaných během několikaleté spolupráce s PwC ČR, které jsme pomohli zvýšit medializaci o 79 procent.“

BDO je poradenská společnost poskytující auditorské, daňové, právní, účetní a poradenské služby, je ve stoprocentním vlastnictví českých partnerů. Kanceláře má v Praze, Plzni, Brně, Domažlicích, Českých Budějovicích a Jindřichově Hradci.  Je součástí mezinárodní sítě BDO, která celosvětově tvoří jednu z největších sítí auditorských a poradenských skupin. Zaměstnává více jak 91 tisíc odborníků a působí ve 167 zemích, v nichž čítá více než 1 650 kanceláří.

Foto: EPic PR

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.