Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Škoda Plus
Marketing

Zaraguza nově pracuje pro Jack Daniels a British American Tobacco

Redakce MAM24. 1. 202225. 1. 2022

Vedle kreativy pro českou Škodu Auto se agentura po vítězství v tendrech postará o digitální komunikaci pro značku Glo či Jack Daniels.

Česká pobočka Zaraguzy zvítězila v závěru loňského roku ve třech výběrových řízeních. Nejprve obhájila svou pozici jedné z ATL agentur pro automobilku Škoda Auto Česká republika. Se společností spolupracuje agentura osm let a stojí například za dlouhodobou komunikací pro program ojetých vozů Škoda Plus, která získala zlatou Effie v kategorii Dlouhodobé budování značky na posledních českých Effie Awards (na úvodní fotografii).

„V náročném tendru jsme si vybrali partnery, kteří budou mít za úkol pokračovat v nastaveném standardu naší komunikace a přidat k němu i něco navíc. Velmi důležitým tématem pro nás bude v nadcházejících letech elektromobilita, což bude i největší výzva v oblasti komunikace právě pro spolupracující agentury,“ uvedl vedoucí marketingu Škoda Auto Česká republika Libor Šedivák k tendru, v němž byla druhou vítěznou agenturou Etnetera Motion.

Čtěte také
Etnetera Motion je novou agenturou Škoda Auto ČR

Zaraguza potom zahájila spolupráci se společností British American Tobacco. Bude pracovat na tvorbě obsahu a správě sociálních sítí pro značku zařízení pro nahřívání tabáku Glo. V plánu je celá řada eventů a navazujících online aktivit, které navazují na globální strategii.

Agentuře se pak podařilo uspět i v tendru pro značku Jack Daniels. V kompetenci by tak měla mít zejména její sociální sítě, kde bude rozpracovávat současný koncept s názvem „Make it count”. Ačkoli na večírcích bývá jejich kombinace zrádná, „welcome drink“ pro vítěze tendru obsahoval vedle whiskey ještě značku Finlandia.

„Zaraguza nám dokázala, že není jen exekuční agenturou, ale že dokáže věci uchopit kreativně a v rámci jedné myšlenky elegantně propojit online a offline svět. Věříme, že bude naším silným strategickým partnerem,” okomentoval výsledky výběrového řízení tým Jack Daniel’s & Finlandia.

„Loni jsem byl v Zaraguze v podstatě nováček. Naskočit do rozjetého vlaku, navíc během pandemie, nebylo nic snadného. O to jsem raději, že jsme asi měsíc po mém nástupu získali v tendru značku Sýrařův výběr od Madety a rok 2021 se nám podařilo uzavřít další trojicí vítězství,“ uvedl k uplynulému roku nový CEO české Zaraguzy Petr Havlíček a dodal: „Letos nás čeká spousta skvělé práce pro naše stávající klienty a věřím, že budeme stejně úspěšní v tendrech, jako v loňském roce. Spolu s novými zakázkami průběžně doplňujeme tým o další talentované kolegy a pracujeme na novém positioningu Zaraguzy včetně vizuální identity. Chceme opět dosáhnout na oborové ceny. Hlavně ale věřím, že za nás bude mluvit naše práce!”

Psali jsme
Havlíček se rozhodl pro Zaraguzu. We are here... watch us!!!, vzkazuje

Zavřít reklamu

Za Shoptet Premium bude zodpovídat Jiří Vaško

Starší článek

Billa letos otevře další malé prodejny a spustí e-shop

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Podívejte se na nejkreativnější projekty světa

Už 101. ročník ADC Annual Awards rozdal ocenění, agenturou roku je Leo Burnett Chicago i díky tísnivé kampani za zbraňovou reformu.
21. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Papírování chce do muzea poslat kampaň BankID od Loosers

BankID přichází s kampaní na podporu bankovní identity. Agenturu si vybrala v nedávném tendru na kreativní a produkční spolupráci.
20. 5. 202220. 5. 2022
Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
JSNS kampan 2022 300x250
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.