Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pixabyy.com
Marketing

Jaký byl rok 2021 pro Ipsos

AdvertorialJakub Malý, Managing Director, Ipsos17. 1. 202212. 1. 2022

Loňský rok byl pro výzkumnou agenturu Ipsos v pozitivním slova smyslu až nečekaně dynamický.

Po specifickém roce 2020, který dokázal doslova vybičovat naši flexibilitu a odolnost na maximum, jsme pochopitelně měli od začátku roku následujícího růstové plány i ambice. Že to však naše týmy nakonec dotáhnou až na tak výraznou úroveň navýšení objemu zakázek oproti oběma rokům předcházejícím, jsme však zcela otevřeně neočekávali.
Od začátku jsme stavěli na prohloubené digitalizaci našich postupů z dřívějšího období, což se vlastně zpětně ukázalo jako naprosto nezbytná podmínka pro zvládnutí enormního množství poptávek a projektů, které během uplynulého období přicházely.

Dalším nečekaným překvapením bylo, že i přes veškerý růst objemu práce na všech úrovních firemního fungování jsme dokázali nejen udržet, ale dokonce i zvýšit hodnocení spokojenosti klientů s kvalitou naší práce.

Nadto jsme obhájili dřívější ISO certifikaci a rozšířili ji i do dalších oblastí naší činnosti.

Během roku jsme zorganizovali vícero našich tradičních seminářů přinášejících inspiraci nejen pohledem IPSOSu, ale také pohledem případových studií našich klientů či partnerů. Některé z nich mohly mít (velmi vítanou) prezenční podobu, některé proběhly formou webinářů. Kromě vlastních akcí jsme byli vidět i v souvislosti s eventy Univerzity Karlovy, Asociace společenské odpovědnosti, České manažerské asociace, České bankovní asociace nebo Effie a Forem Media. Toto vše bylo zarámováno dosud nejvyšším počtem publikací tiskových zpráv a volně prodejných studií, které jsou k dispozici i pro rok 2022.

Jsem proto naprosto přesvědčený, že výsledné velmi pozitivní vyznění všech finančních ukazatelů nejen v České republice, ale v dalších zemích Ipsos Central Europe Clusteru (Slovensko, Rakousko a Maďarsko), jsou více než zasloužené — a nezbývá mi zde nic jiného, než opakovaně „smeknout“ před úsilím a schopnostmi našich skvělých týmů.

To mě naplňuje velkou důvěrou a optimis­mem i pro celý rok 2022.

Děkujeme za důvěru všem klientům, partnerům i kolegům a přejeme úspěšný rok 2022!

Zavřít reklamu

Projekt Drive Tribe od tvůrců Top Gearu končí, tratil miliony

Starší článek

Uber Eats se psům omlouvá za reklamu

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.