Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Content is the king!

Hovory o pozornostiRadana Čechová2. 1. 20222. 1. 2022

Potřebujeme reagovat v reálném čase, protože vše ostatní bude součástí „šumu“ v pozadí, říká v rozhovoru šéf marketingu Sazky, Petr Matějovský.

Ročenku MAM (vyšla 20. prosince) jsme uvedli tématem, jež se věnovalo pozornosti. Pod označením HOVORY O POZORNOSTI zveřejňujeme rozhovory a komentáře odborníků z marketingu, médií a dalších oblastí, kteří nám na toto téma poskytli své názory. Jako pátý publikujeme rozhovor s Petrem Matějovským, ředitelem marektingu Sazky.

Na kterém poli bojujete v Sazce o pozornost nejvíce?

Určitě bojujeme o pozornost našich zákazníků, kteří jsou pod palbou reklamních sdělení prakticky neustále a všude. A pokud naše reklama nenabídne řešení nějaké jejich aktuální potřeby a současně nezaujme, nemáme šanci urvat ten malý kousek pozornosti, který pro nás mají.

A daří se vám to?

Dle reakcí zákazníků jsme v boji o pozornost poměrně úspěšní. Současně ale víme, že jsme teprve na začátku, protože změny podle mého názoru budou pokračovat a navíc i zrychlovat. Pokud se nepřizpůsobíme a v jistém slova smyslu nebudeme o krok napřed, zákazník zkrátka půjde jinam.

Jde podle vás stále o smysluplný boj?

Zcela určitě, vždy to má smysl. Ale je zcela zásadní si uvědomit, že velikost mediálního rozpočtu již nebude hrát tu hlavní roli. Už totiž neplatí, že „Cash is the king“, ale nově platí „Content is the king!“.

Covid přinesl řadů změn, včetně zásadní urychlení adopce digitálních technologií. Co to znamená pro vás?

Zásadní investice do technologií, ať už mluvíme o zákaznické péči, automatizaci tvorby obsahu a jeho změn v reálném čase, nebo obecně práci s „business inteligence“.  Je důležité, aby veškerá komunikace byla pro zákazníka co nejvíce relevantní a personalizovaná. Musíme svého zákazníka skvěle znát. Podle jeho chování a potřeb, tady a teď, musíme umět měnit obsah reklamního sdělení. Potřebujeme reagovat opravdu téměř v reálném čase, protože vše ostatní bude součástí „šumu“ v pozadí.

U jakých témat se podle vás nyní vede bitva o pozornost z obecnějšího pohledu?

V oblasti zábavy a e-commerce je diskutovaná budoucí role Metaverse. Je otázkou, zda jde opravdu o tak zásadní téma jako když kdysi dávno přicházel internet.  My musíme sledovat světové trendy i inovace a každá firma v oblasti zábavy nebo e-commerce by měla mít dříve, či později odpovědi. Já osobně v Metaverse ale věřím.

Co podle vás v uplynulém roce nejvíce zatížilo naši pozornost?  

Neustálý tok informací týkajících se většinou negativních zpráv o covidu byl všudy přítomný a bylo velmi těžké, pro každého z nás najít sílu a ten správný balanc mezi informovaností a informační závislostí. A bohužel výsledkem je, že jsme možná více apatičtí a rezignovaní.  Znovu najít v naších životech jasný smysl, řád a pozitivní myšlení je a bude zásadní.

Ohlédneme-li od pracovního života: kde ve vašem osobním životě vedete boj o pozornost nejčastěji?

Jsem to asi nejvíce já sám!  Neustále hledám způsob, jak vybalancovat konzumaci obsahu všeho druhu v čase a množství. Jak najít více času na sebe sama bez neustálých útěků do digitálního světa a potřeby stále něco dělat.

A kdo boj o vaši pozornost vyhrává?

Snad děti, manželka a sem tam i já!

Zavřít reklamu

Usilujeme o diverzitu charakterů

Starší článek

Tři zásadní rady do života

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.