Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Maximum Effort
Kampaně

Ryan Reynolds a Jimmy Kimmel vrátili reklamu zpátky do 80. let

Jakub Křešnička9. 12. 20219. 12. 2021

Speciálně pro pořad o sitcomech z 80. let produkovala ve stejném stylu firma hollywoodského herce spoty pro značky Heinz, Oscar Mayer, Jack in the Box či Aviation Gin.

Hlavními hvězdami pořadu Live in Front of Studio Audience americké televizní stanice ABC možná byly osobnosti jako Jennifer Aniston, Kevin Hart nebo Gabrielle Union. Pozornost na sebe strhla ale i reklamní pauza uprostřed pořadu, v němž se naživo sehrávaly scény ze sitcomů Diff’rent Strokes a The Facts of Life populárních v osmdesátých letech minulého století. Reklamy totiž byly vytvořeny ve stejném „osmdesátkovém“ stylu a připomínaly sestřih nejpovedenějších reklam ze Super Bowlu té doby. Pro produkční studio Kimmelot komika Jimmyho Kimmela, které připravuje Live in Front of Studio Audience, je s humorem sobě vlastním na míru vyrobila společnost Maxximum Effort, jíž založil hollywoodský herec Ryan Reynolds.

Ve většině spotů si zahrál Alfonso Ribeiro, jenž se proslavil rolí Carltona v seriálu Fresh Prince s Willem Smithem (i když ten se vysílal až od září roku 1990). Pozornému oku neuniklo, že reklama na hot dogy značky Oscar Mayer, byla vlastně parodií slavného spotu na džíny Calvin Klein s Brooke Shields z roku 1981.

Vydařený pak byl i spot na značku Heinz odkazující na nekonečné čekání, než konečně kečup vyteče z lahve, ve stylu nekonečných telenovel. Nebo studenou válku připomínající spot na Aviation Gin, který vysvětluje, proč je lepší spíše než ruskou vodku pít americký gin (opět produkovaný společností proslavenou kanadským hercem Ryanem Reynoldsem).

„Chtěl jsem pracovat s někým, kdo rozumí humoru, protože tyto spoty jsou sice v první řadě reklamami, ale také vtipnými videy,“ uvedl Jimmy Kimmel s tím, že Maximum Effort „vyrábí ty z nejkreativnějších a nejchytřejších věcí, které jsou k vidění.“

Sérii třicetisekundových spotů režíroval Bryan Rowland z Maximum Effort a na vedení se podílel Dan Sanborn z Kimmelotu. Ačkoli o jejich vytvoření Kimmel s Reynoldsem diskutovali delší dobu, většina práce vznikla během měsíce před vysíláním. „Pod tlakem se nám vždy pracovalo dobře. Dává to příležitost o věcech až příliš nepřemýšlet a nebýt sami sobě překážkou,“ řekl k tomu Ryan Reynolds. Důležité pak bylo získat i souhlas od značek, které se ve spotech objevují. Podle Reynolds na to všechny kývly, protože cítili příležitost vytvořit spoty, které se budou vymykat standardu.

„Pořady, u kterých lidé čekají na reklamy, jsou asi jen Super Bowl nebo možná Oskaři. Doufám, že se nám podaří něco podobného. Je to sice hodně práce, ale je to obohacující,“ dodal Jimmy Kimmel.

Čtěte také
Ryan Reynolds. Nejvíc sexy marketér světa

Zavřít reklamu

Alza do vánoční kampaně poprvé zapojila influencery

Starší článek

Do managementu Newton Media přichází David Kursa

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202219. 5. 2022
Kampaně

Už jste viděli vše? Nike se Spikem Lee slaví padesátiny

Na oslavu 50. narozenin přizval sportovní gigant Nike známého režiséra Spika Leeho, aby režíroval a hrál v nejnovější reklamě, která se ptá diváků:…
19. 5. 202219. 5. 2022
Akce

Svengali, Havas, AC&C a MSL mají nejvíce šancí v soutěži Lemur

Sedmnáctý ročník oborové soutěže pořádané Asociací public relations zná finalisty. Vítěze vyhlásí na galavečeru 22. června.
19. 5. 202219. 5. 2022
Reklama
JSNS kampan 2022 300x250
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.