Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Maximum Effort
Kampaně

Ryan Reynolds a Jimmy Kimmel vrátili reklamu zpátky do 80. let

Jakub Křešnička9. 12. 20219. 12. 2021

Speciálně pro pořad o sitcomech z 80. let produkovala ve stejném stylu firma hollywoodského herce spoty pro značky Heinz, Oscar Mayer, Jack in the Box či Aviation Gin.

Hlavními hvězdami pořadu Live in Front of Studio Audience americké televizní stanice ABC možná byly osobnosti jako Jennifer Aniston, Kevin Hart nebo Gabrielle Union. Pozornost na sebe strhla ale i reklamní pauza uprostřed pořadu, v němž se naživo sehrávaly scény ze sitcomů Diff’rent Strokes a The Facts of Life populárních v osmdesátých letech minulého století. Reklamy totiž byly vytvořeny ve stejném „osmdesátkovém“ stylu a připomínaly sestřih nejpovedenějších reklam ze Super Bowlu té doby. Pro produkční studio Kimmelot komika Jimmyho Kimmela, které připravuje Live in Front of Studio Audience, je s humorem sobě vlastním na míru vyrobila společnost Maxximum Effort, jíž založil hollywoodský herec Ryan Reynolds.

Ve většině spotů si zahrál Alfonso Ribeiro, jenž se proslavil rolí Carltona v seriálu Fresh Prince s Willem Smithem (i když ten se vysílal až od září roku 1990). Pozornému oku neuniklo, že reklama na hot dogy značky Oscar Mayer, byla vlastně parodií slavného spotu na džíny Calvin Klein s Brooke Shields z roku 1981.

Vydařený pak byl i spot na značku Heinz odkazující na nekonečné čekání, než konečně kečup vyteče z lahve, ve stylu nekonečných telenovel. Nebo studenou válku připomínající spot na Aviation Gin, který vysvětluje, proč je lepší spíše než ruskou vodku pít americký gin (opět produkovaný společností proslavenou kanadským hercem Ryanem Reynoldsem).

„Chtěl jsem pracovat s někým, kdo rozumí humoru, protože tyto spoty jsou sice v první řadě reklamami, ale také vtipnými videy,“ uvedl Jimmy Kimmel s tím, že Maximum Effort „vyrábí ty z nejkreativnějších a nejchytřejších věcí, které jsou k vidění.“

Sérii třicetisekundových spotů režíroval Bryan Rowland z Maximum Effort a na vedení se podílel Dan Sanborn z Kimmelotu. Ačkoli o jejich vytvoření Kimmel s Reynoldsem diskutovali delší dobu, většina práce vznikla během měsíce před vysíláním. „Pod tlakem se nám vždy pracovalo dobře. Dává to příležitost o věcech až příliš nepřemýšlet a nebýt sami sobě překážkou,“ řekl k tomu Ryan Reynolds. Důležité pak bylo získat i souhlas od značek, které se ve spotech objevují. Podle Reynolds na to všechny kývly, protože cítili příležitost vytvořit spoty, které se budou vymykat standardu.

„Pořady, u kterých lidé čekají na reklamy, jsou asi jen Super Bowl nebo možná Oskaři. Doufám, že se nám podaří něco podobného. Je to sice hodně práce, ale je to obohacující,“ dodal Jimmy Kimmel.

Čtěte také
Ryan Reynolds. Nejvíc sexy marketér světa

Zavřít reklamu

Alza do vánoční kampaně poprvé zapojila influencery

Starší článek

Do managementu Newton Media přichází David Kursa

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Nejlepší kampaně poslední dekády

Přinášíme přehled spotů, které získaly titanové Grand Prix z Cannes Lions za hranice bořící projekty s přelomovou kreativitou.
30. 6. 202230. 6. 2022
Lidé

Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Tessa Szyszkowitz přebírá vedení Rady pro redakční nezávislost od Mishy Glennyho, který jí předsedal od jejího založení před třemi lety.
30. 6. 202230. 6. 2022
Retail

Galerie: vrchol retailového designu

Letošní globální ceny Shop! Design Awards jsou rozdány, naši porotci z nich vybrali své favority.
30. 6. 202230. 6. 2022
Marketing

eBay koupil NFT tržiště a cílí na digitální sběratelství

Portál eBay koupil tržiště s nezaměnitelnými tokeny (NFT) KnownOrigin ve snaze rozšířit svůj inventář sběratelských předmětů do virtuální říše.
30. 6. 202230. 6. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB
Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.