Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Proficio nově spolupracuje s Autosalonem Klokočka

Redakce MAM22. 12. 202122. 12. 2021

Marketingová konzultační společnost bude pro nového klienta zajišťovat aktivity výkonnostního marketingu.

Své klientské portfolio rozšiřuje marketingová konzultační společnost Proficio. Po návázání spolupráce s klienty jako jsou pojišťovna Direct, platební instituce Roger či server Bezrealitky přidává spolupráci s Autosalonem Klokočka Centrum, který patří mezi největší autorizované prodejce vozů Volkswagen, Audi, Škoda a Kia či motocyklů Honda.

„Autosalon Klokočka je česká firma s dlouholetou tradicí, která je již řádně etablovaná na trhu. Máme radost, že si pro spolupráci vybrala právě nás. Můžeme jí tak pomoci k dalším budoucím úspěchům a zajistit ještě lepší zákaznickou zkušenost,“ uvedl Lukáš Cikánek, ředitel komunikační strategie v Proficiu.

Proficio bude pro nového klienta zajišťovat aktivity výkonnostního marketingu, v rámci kterých společnost připraví komunikační plán se zapojením jednotlivých kanálů a predikcí výsledků na míru, a to pro veškeré služby, jež autosalon poskytuje. Jednat se bude například o nárazové kampaně týkající se i HR. Svou nabídku následně doplní i o servis zaměřený na reporting dat. Proficio tak zabezpečí měření a analytiku napříč všemi webovými stránkami autosalonu. To následně doprovodí online reporting, jenž umožní dohledat míru výkonnosti u všech aktivit na jednom místě.

„Velmi oceňuji zejména flexibilitu a vstřícnost v komunikaci a precizní přístup k dílčím projektům, které spolu řešíme. Těšíme se na výsledky, která nám spolupráce v roce 2022 přinese,“ řekla Sandra Arbesová, vedoucí marketingu a komunikace společnosti Autosalon Klokočka Centrum.

Zavřít reklamu

Kdo nakonec vyhraje?

Starší článek

Hospodářské noviny pozmění formát a tisknou s CNC

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Nejlepší kampaně poslední dekády

Přinášíme přehled spotů, které získaly titanové Grand Prix z Cannes Lions za hranice bořící projekty s přelomovou kreativitou.
30. 6. 202230. 6. 2022
Lidé

Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Tessa Szyszkowitz přebírá vedení Rady pro redakční nezávislost od Mishy Glennyho, který jí předsedal od jejího založení před třemi lety.
30. 6. 202230. 6. 2022
Retail

Galerie: vrchol retailového designu

Letošní globální ceny Shop! Design Awards jsou rozdány, naši porotci z nich vybrali své favority.
30. 6. 202230. 6. 2022
Marketing

eBay koupil NFT tržiště a cílí na digitální sběratelství

Portál eBay koupil tržiště s nezaměnitelnými tokeny (NFT) KnownOrigin ve snaze rozšířit svůj inventář sběratelských předmětů do virtuální říše.
30. 6. 202230. 6. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB
Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.