Foto: panvajicko.cz

Kniha Klub osamělých srdcí pana Vajíčko byla pokřtěna vejci

13. 12. 2021 16:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Sbírku povídek z reklamního světa pokřtili šéfové marketingových médií: Radana Čechová z Marketing a Media, Martina Vojtěchovská z MediaGuru a Ondřej Aust z Mediáře.

Osobnosti, které spojuje reklamní a umělecký svět, se sešly ve čtvrtek 9. prosince v kavárně Činoherního klubu v Praze, aby pokřtily knihu povídek z reklamního světa Klub osamělých srdcí pana Vajíčko.

Úlohy kmotrů se skvěle zhostili zástupci marketingových médií Radana Čechová z Marketing a Media, Martina Vojtěchovská z MediaGuru a Ondřej Aust z Mediáře. Namísto tradičního šampaňského se ke křtu knihy tentokrát použila vejce.

Na jednom pódiu se sešli autoři povídek Tomáš Belko, Pavel Brycz, Oto Klempíř, Jakub Kohák, Ondřej Souček, Karel Špindler, Pavel Tomeš a autor projektu Pavel Sobek. Kvůli pracovním povinnostem nebo nemoci bohužel chyběly všechny autorky, Jitka Bret Srbová, Lenka Elbe a Iva Hadj Moussa.

„Mám radost, že jsme se mohli potkat i přes složitou současnou situaci,“ uvedl Pavel Sobek a dodal: „A ještě větší radost mám, že kniha mohla vzniknout. Jde podle mě o generační výpověď a zároveň vtipný pohled na vše, co může člověka v téhle branži potkat.“

Čtěte také
Projekt ADC Unit podpořil knihu reklamních povídek

Kniha obsahuje 11 reklamních autorských povídek, jednu povídku vytvořenou umělou inteligencí a variace autorů na text Norem Ipsum. Výtěžek z knihy poputuje na nevidomé talentované lidi pod patronací neziskové organizace Dostaň šanci. Nadaci dostaň šanci představil její iniciátor Marek Moflár a na klavír zahrál jeden ze tří talentovaných umělců Adam Blažek. Kniha vyšla ve vydavatelství No Limits letos v listopadu.

Foto: panvajicko.cz

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.