Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Rattling Stick
Marketing

Zemřel respektovaný reklamní režisér Ringan Ledwidge

Jakub Křešnička15. 11. 202116. 11. 2021

Podívejte se na ikonické reklamy jednoho z nejoceňovanějších britských režisérů, který si získal respekt nejen dokonale zvládnutým řemeslem.

Zrovna v době, kdy probíhal festival Ciclope, který oceňuje nejlepší produkce, režiséry a další tvůrce reklamy, zasáhla komunikační byznys zpráva o smrti uznávaného reklamního režiséra Ringana Ledwidge. Zemřel v padesáti letech ve svém domově v LA.

„S těžkým srdcem musíme oznámit, že náš milovaný Ringan zemřel ve spánku. Sebrala nám ho rakovina, už teď nám moc chybí. Jeho legendě se nikdo nepřiblíží. Každý, kdo Ringana znal, ví, jaký to byl úžasný člověk. Reklamní průmysl přišel o jednoho ze svých nejlepších,“ uvedla společnost Rattling Stick, kterou založil před pěti lety společně s režisérem Danielem Kleinmanem a producentem Johnniem Frankelem. Rattling Stick se stala jednou z nejúspěšnějších britských produkčních společností, expandovala i do USA.

Ledwidge studoval vizuální design a komunikaci, pracoval i jako fotoreportér na Blízkém východě. Do režie se pustil v roce 1999. Respekt si získal nejen perfektně zvládnutým řemeslem a schopností přenést „obyčejné“ lidské pocity do dokonalé filmové řeči.

„Svou prací neustále nasazoval laťku nám všem. Jeho práce nepůsobily jako reklama, ale přesahovaly ji,“ uvedl pro AdWeek Davud Karbassioun, prezident Pulse Films.

Ledwidge byl třikrát za sebou jmenován nejlepším režisérem Británie časopisem Campaign a pravidelně se objevoval mezi nejoceňovanějšími režiséry v The Gunn Report.

Ikonickou se stala například jím režírovaná reklama z roku 2012 pro The Guardian od agentury BBH London, která zdůrazňovala potřebu kontextu na pohádce o třech malých prasátkách a zlém vlkovi. Získala Grand Clio, uspěla na Cannes Lions, D&AD, Eurobestu a mnoha dalších soutěžích. Za reklamu roku ji označil i Adweek.

Rok před tím získal Grand Prix na Cannes Lions za filmové řemeslo spot pro značku Puma od agentury Droga5. Značce pomohla vyniknout v konkurenci sportovních značek tím, že se místo na pár hvězd atletiky zaměřila na „sportovce po pracovní době“ z celého světa.

Dokonale zvládnuté řemeslo reprezentuje pozpátku probíhající výpravná a detailů plná kampaň Duel pro značku Audi od agentury Venables Bell & Partners, která se na obrazovkách poprvé objevila v roce 2016 během prezidentské debaty Hillary Clinton a Donalda Trumpa.

Jako jedna z nejlepších vánočních reklam je stále hodnocená ta, kterou Ledwidge v roce 2014 režíroval pro obchodní dům Sainsbury’s a agenturu AMV BBDO. Přes tři minuty dlouhý film dojemně připomněl dočasné příměří v části fronty první světové války, k němuž došlo o Vánocích 1914.

Zavřít reklamu

Soutěž European Excellence Awards zveřejnila finalisty

Starší článek

ARBOmedia zastupuje zpravodajský web Echo24.cz

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.