Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: MAM
Marketing

Začala největší konference o marketingu a komunikaci

Jakub Křešnička11. 11. 202111. 11. 2021

Konference Forum Media startuje v sále plném diváků, program zahajuje legendární Michael Conrad. „Každá opravdu povedená kampaň musí nutit k přemýšlení,“ říká veterán reklamního byznysu.

Více než čtyřicet řečníků předstoupí během dneška před zhruba pětistovku účastníků 21. ročníku největší oborové konference Forum Media, která letos probíhá na třech scénách. Akci pořádanou společností Forum Media a časopisem Marketing & Media totiž doplňuje ještě scéna Effie Stage / Market Insight pořádaná ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur a PR Summit pořádaný ve spolupráci s Asociací public relations.

  • Michael Conrad

Program ve všech scénách zahájila moderátorka a novinářka Zuzana Tvarůžková, která na podiu přivítala veterána reklamního byznysu Michaela Conrada. Legendární ex-šéf kreativy Leo Burnett Worldwide a zakladatel Berlin School of Creative Leadership mluvil o tom, proč je potřeba, aby komunikace nutila k přemýšlení. „Bez toho si vás nikdo nevšimne v dnešní době, která je přesycená kampaněmi a informacemi,“ říká Conrad.

Publiku Conrad představil vydařené reklamy, na nichž během své kariéry pracoval. Třeba i kampaň na holicí strojky, která odstartovala v roce 1977, ale v Japonsku běžela ještě během jeho nedávné návštěvy v zemi. Svými komentáři a postřehy Conrad nejen nutil k přemýšlení, ale diváky zároveň několikrát rozesmál.

Jako další vystupuje Timmo Lumme, ředitel Mezinárodního olympijského výboru (MOV) pro televizi a marketing, který divákům přibližuje, co je třeba pro udržení přitažlivosti olympijských komerčních partnerství v rychle se vyvíjejícím prostředí korporací a médií. Na úvod pogratuloval publiku za výkony českého týmu Olympiádě v Tokiu, která byla jako první v historii o rok odložena a kvůli pandemii stálo před pořadateli mnoho dalších výzev.

„Byl velmi zvláštní pocit být na zahajovací ceremonii bez diváků, kterých jinak na místě bývá 60 až 80 tisíc. Tokio pro nás byly první ‚streamovací‘ hry, podobně jako ty v Pekingu byly první ‚digitální‘ a v Londýně první ‚social‘,“ přiblížil Lumme.

Pro MOV se změnila i spolupráce s partnery, kterým se pořadatelé her snažili vycházet vstříc a dávat prostor jejich značkám i v místech, kde to dříve nebylo běžné. „Bez partnerů úspěšné hry neuspořádáme, ale už jsou dávno pryč doby, kdy stačí jen někam přidat své logo,“ řekl Lumme, když představoval strategii vývoje partnerských a sponzoringových inovací MOV, které mají v následujících letech oběma stranám přinést lepší výsledky.

Po jeho přednášce se rozjede ve všech scénách samostatný program. Na Forum media budou zahraniční i české špičky byznysu představovat inspiraci světově úspěšnými kampaněmi a ze všech stran si posvítí na problematiku a budoucnost médií. Na Effie Stage se moderování ujme novinář a mediální analytik Filip Rožánek, probírat se bude efektivita digitálních kampaní i venkovní reklamy, obsahová strategie i plánování médií. PR Summit se pak pod moderátorskou taktovkou novináře a manažera Václava Sochora zaměří na mýty v public relations, firemní komunikaci, politický marketing, mediální analýzy i úspěšné projekty, které dokázaly pohnout širokou veřejností.

Na závěr si pak opět všechny scény budou moci užít vystoupení slovenského satirického lovebrandu Zomri i armádního generála Petra Pavla, jenž promluví o tom, jak silnou zbraní dokáže být informace.

Zavřít reklamu

Exkluzivní seriál: Svět za bublinou

Starší článek

„Nakoupeno s láskou“: Startup Everli představil novou mezinárodní kampaň od VCCP

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.