Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: excellence-awards.com
Marketing

Soutěž European Excellence Awards zveřejnila finalisty

Jakub Křešnička12. 11. 202112. 11. 2021

O vítězství v prestižní evropské soutěži o nejlepší počiny v oboru public relations se utkají i dva projekty z Česka. NFT burger McDonald’s od agentur Follow Bubble a MSL má tři nominace, jednu kampaň na chytré hodinky Huawei od MSL.

Prestižní evropská soutěž oceňující nejlepší PR projekty European Excellence Awards zveřejnila nominace na vítěze letošního ročníku, o nichž se rozhodne 10. prosince.

O titul velké agentury roku se utkají společnosti Lansons, FleishmanHillard UK, Grayling Communications, Hill+Knowlton Strategies a Faktor 3. Mezi středními a malými agenturami se rozhodne mezi BECG Group, Green Food Lab, Marco Agency, Uniomedia Communications a SlicedBrand.

České barvy mezi finalisty reprezentují dva projekty.

Prvním z nich je projekt NFT burgeru Maestropiece od TMBK pro McDonald’s, jenž připravily agentury Follow Bubble a MSL Group CZ. Nominován je v kategoriích Food& Beverage, Disruptive Communications a kategorii pro agentury z regionu střední Evropy.

„Projekt velmi dobře reprezentuje, jak o komunikaci u nás v McDonald’s přemýšlíme. Vidíme, že úzká spolupráce nejen mezi týmy PR a marketingu, ale také mezi našimi agenturami skvěle funguje. A pokud chceme úspěšně oslovit naši cílovou skupinu, je integrovaná komunikace nezbytná, “ uvedla Jitka Pajurková, ředitelka komunikace a PR McDonald´s pro Českou republiku a Slovensko.

Digitální obraz byl vytvořen ve spolupráci s populárním grafikem Tomášem Břínkem, známým pod zkratkou TMBK, a následně vydražen za více než 281 tisíc korun. Získanou částku Nadační fond Dům Ronalda McDonalda do domu v areálu FN Motol, který poskytne ubytování rodinám hospitalizovaných dětí.

Nápad na NFT vzešel z agentury Follow Bubble. „Dlouhodobě se s Mekáčem držíme na špičce digitální komunikace jako průkopníci nových trendů a technologií  a panuje mezi námi naprostá důvěra. I díky ní jsme na vlnu NFT naskočili v podstatě bez přemýšlení a na výsledek jsme opravdu pyšní,“ uvedl „idea maker“ agentury Tomáš Furák a „head of brand reputation“ v MSL Radek Vítek dodal: „Být mezi top 5 shortlistovými agenturami je pro naši mladou agenturu neskutečný úspěch. Jsem opravdu hrdý na celý tým. Je neuvěřitelné, jaké výsledky jsme za rok a půl dosáhli.“

Psali jsme
McDonald’s draží NFT burger od TMBK

Druhý projekt mezi finalisty je opět z agentury MSL, jde o kampaň pro uvedení chytrých hodinek společnosti Huawei. Je nominovaný v kategorii agentur ze střední Evropy, tedy z Maďarska, Česka, Slovenska a Slovinska.

Huawei s MSL se pro kampaň spojili s akrobatickým pilotem Martinem Šonkou, jenž na svém instagramu uvedl, že hledá nového osobního asistenta, který by měl být „všestranný a být mu po ruce 24 hodin denně, sedm dní v týdnu“. Přihlásily se desítky zájemců, než se ukázalo, že asistentem, který zvládne všechny požadavky, jsou hodinky Huawei Watch 3 Pro.

Zobrazit příspěvek na Instagramu

Příspěvek sdílený Martin Šonka 🇨🇿 (@martinsonka)

Kompletní přehled PR projektů nominovaných v letošních European Excellence Awards si můžete projít zde.

Zavřít reklamu

Odpolední blok na FM: Média v časech covidu a dezinformací

Starší článek

Další finance na marketing nemusí přinést výsledek. Řešením může být dynamická cenotvorba

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.