Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Odhad-zdarma.cz
Marketing

Odhad-zdarma.cz prodlužuje spolupráci s agenturou #mdworks

AdvertorialRedakce MAM1. 11. 20211. 11. 2021

Online kalkulačka, která bez nutnosti vkládat kontaktní údaje vypočítá tržní cenu nemovitosti a výši nájmu, letos vypracovala už přes 250 tisíc odhadů, meziročně o 30 procent více.

Realitní segment, který byl technologicky dlouho vnímán jako konzervativní odvětví, v posledních letech ve svém vývoji významně pokročil. Příkladem může být i projekt Odhad-zdarma.cz, který před pěti lety startoval pouze jako kalkulačka orientačních cen nemovitostí pro Prahu a okolí. Od té doby roste a aktuálně už umí stanovit tržní cenu i výši nájmu v jakékoliv oblasti České republiky a napojuje další realitní služby.

S digitální agenturou #mdworks zahájil projekt spolupráci na podzim 2017 na úrovni správy PPC kampaní. Následně zaznamenal portál úspěšný rozvoj a agentuře začal svěřovat další marketingové aktivity. Digitální agentura #mdworks, jejíž součástí je od minulého roku i kreativní studio, zajišťuje nyní pro Odhad-zdarma.cz kompletní mix marketingových služeb včetně vývoje samotné online kalkulačky.

„Potřebovali jsme partnera, na kterého se budeme moci plně spolehnout a postupně přenést podstatnou část marketingových aktivit, abychom se mohli věnovat rozvoji služby. Již v prvních měsících se nám začalo potvrzovat, že si s #mdworks budeme rozumět. Naším primárním úkolem je neustálé odlaďování služby pro zákazníka. K tomu potřebujeme také správná data, doplňující vhled a know-how digitálního partnera, což nám s #mdworks rovněž dobře funguje,“ uvádí k dalšímu prodloužení spolupráce spoluzakladatel projektu Odhad-zdarma.cz Jakub Zámiš.

Kalkulačka pracuje na principu kombinace několika zdrojů. Klíčový je totiž nejen hladký průchod webovou aplikací a rychlé získání výsledku, ale i spolehlivost. Odhad-zdarma.cz vychází z inzertních cen, informací o realizovaných prodejích i cenových map od analytiků, odhadců nemovitostí a makléřů. Výpočet zohledňuje například i takové detaily lokality, zda daná nemovitost sousedí s parkem či se nachází u rušné silnice. Poslední dva roky navíc kalkulačku doplňuje ještě vývoj umělé inteligence, která se z dat učí, detekuje odchylky a zpřesňuje výsledky.

Růst zakázek hlásí i lokální partneři

Po té, co se uživateli zobrazí tržní hodnota či výše nájmu, má možnost další volby – nabídnout nemovitost na trh. Odhad-zdarma.cz pak doporučí vybraného specialistu s ověřenými referencemi, zaměřením na konkrétní lokalitu i typ služby.

Po úspěšném dokončení celé transakce náleží projektu odměna od realitní kanceláře či makléře. V případě pronájmu má majitel nemovitosti služby úplně zdarma, neboť provizi hradí nájemce. Funkčnost byznys modelu potvrzují i partnerští specialisté, kteří od prvního roku spuštění hlásí i více než 40procentní růst zakázek.

Zavřít reklamu

Z Facebooku je nově Meta. Zuckerberg chce firmu posunout do budoucnosti

Starší článek

Český volejbal slaví stovku. Legendy na antuce v lomu v projektu Chilli Production

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.